Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 Si 1.4 16V 103KM] Ile płynu chłodniczego?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:17
[R214 Si 1.4 16V 103KM] Ile płynu chłodniczego?
Autor Wiadomość
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 11:53   [R214 Si 1.4 16V 103KM] Ile płynu chłodniczego?

Witam,
Szukam, szukam i znaleźć nie mogę - ile płynu chłodniczego chodzi do mojego silnika?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 22, 2010 11:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 12:02   

trzeba było poszukać w danych technicznych ;)

http://www.roverki.pl/ind...pis-modelu#dane techniczne
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 12:16   

Dzięki :mrgreen: - wchodzi 4,8l
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 13:51   

gorgoroth80, w instrukcji samochodu szukałeś? :>
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
pawel.o83 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 113
Skąd: kielce



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 17:18   

drodzy koledzy i koleżanki, a ja ma pytanie, które w pewnym stopniu dotyczy płynu chłodniczego, a właściwie chodzi mi o korek zbiornika wyrównawczego, mianowicie czasami, żadko zdaża mi sie że temp. silnika rosnie(w korkach) ale po chwili spada jak tylko ruszam z miejsca, więc postanowiłem cos z tym robić i zacząłem od najtańszego rozwiązania i w dniu dzisiejszym pomyslałem nad zmianą korka od zbiornika wyrównawczego. odkręciłem wiec ów korek i myślę ze gdzies już "go" widziałem! długo nie główkując poszedłem otworzyć maske ciqecento ojca i moim oczą ukazał sie identyczny korek (identyczne symbole i oznaczenia)jak mój. więc już wiem ze mój korek jest od fiata cinqecento i rózni sie wizualnie od naszych roveroskich korków widocznych w katolokach, czy chociażby na zdjęciach zamieszczonych na forum. i teraz istotna sprawa - odkreciłem korek od auta mojego ojca i wkręciłem do mojego roverka a wnioski były nastepujące: wskażnik temp na rozgrzanym silniku był min. niżej niż zawsze(praktycznie 1/3 skali), w korku ulicznym temp. nawet na chwile nie podskoczyła do góry i równie istotne jest to, że wiatrak od chłodnicy nie włączył sie!(a wczesniej wystarczyło że przejechem w te upały 10-12km i wiatrak zawsze sie włączał i chodził do momentu aż dojechałem do celu). i teraz nasuwa sie pytanie czy mogę jeżdzić na tym korku od cinqecento, skoro wszystko jest ok, a nawet lepiej! to chyba tak??!!??
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 10:38   

pawel.o83 napisał/a:
drodzy koledzy i koleżanki, a ja ma pytanie, które w pewnym stopniu dotyczy płynu chłodniczego, a właściwie chodzi mi o korek zbiornika wyrównawczego, mianowicie czasami, żadko zdaża mi sie że temp. silnika rosnie(w korkach) ale po chwili spada jak tylko ruszam z miejsca, więc postanowiłem cos z tym robić i zacząłem od najtańszego rozwiązania i w dniu dzisiejszym pomyslałem nad zmianą korka od zbiornika wyrównawczego. odkręciłem wiec ów korek i myślę ze gdzies już "go" widziałem! długo nie główkując poszedłem otworzyć maske ciqecento ojca i moim oczą ukazał sie identyczny korek (identyczne symbole i oznaczenia)jak mój. więc już wiem ze mój korek jest od fiata cinqecento i rózni sie wizualnie od naszych roveroskich korków widocznych w katolokach, czy chociażby na zdjęciach zamieszczonych na forum. i teraz istotna sprawa - odkreciłem korek od auta mojego ojca i wkręciłem do mojego roverka a wnioski były nastepujące: wskażnik temp na rozgrzanym silniku był min. niżej niż zawsze(praktycznie 1/3 skali), w korku ulicznym temp. nawet na chwile nie podskoczyła do góry i równie istotne jest to, że wiatrak od chłodnicy nie włączył sie!(a wczesniej wystarczyło że przejechem w te upały 10-12km i wiatrak zawsze sie włączał i chodził do momentu aż dojechałem do celu). i teraz nasuwa sie pytanie czy mogę jeżdzić na tym korku od cinqecento, skoro wszystko jest ok, a nawet lepiej! to chyba tak??!!??


Temat dotyczy ilości płynu więc nie zaśmiecaj forum - załóż nowy wątek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 1.4Si 97r] Ubytek płynu chłodniczego
Lupus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Wto Lis 09, 2010 23:00
Cris
Brak nowych postów [R214] dziwny wyciek płynu chłodniczego
made07 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sob Gru 13, 2014 12:27
Lnino
Brak nowych postów [R214] Olej w zbiorniczku płynu chłodniczego
remikwiat Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Pią Mar 04, 2011 20:50
jabko69
Brak nowych postów [R214 16V 1998r] kierunek przepływu płynu chłodniczego
fassi1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Maj 08, 2010 18:54
sTERYD
Brak nowych postów [R 214 Si '97] Wyciek płynu chłodniczego
master55 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Lis 04, 2009 22:25
darek_wp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink