Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: kielce
Wysłany: Czw Lip 22, 2010 17:18
drodzy koledzy i koleżanki, a ja ma pytanie, które w pewnym stopniu dotyczy płynu chłodniczego, a właściwie chodzi mi o korek zbiornika wyrównawczego, mianowicie czasami, żadko zdaża mi sie że temp. silnika rosnie(w korkach) ale po chwili spada jak tylko ruszam z miejsca, więc postanowiłem cos z tym robić i zacząłem od najtańszego rozwiązania i w dniu dzisiejszym pomyslałem nad zmianą korka od zbiornika wyrównawczego. odkręciłem wiec ów korek i myślę ze gdzies już "go" widziałem! długo nie główkując poszedłem otworzyć maske ciqecento ojca i moim oczą ukazał sie identyczny korek (identyczne symbole i oznaczenia)jak mój. więc już wiem ze mój korek jest od fiata cinqecento i rózni sie wizualnie od naszych roveroskich korków widocznych w katolokach, czy chociażby na zdjęciach zamieszczonych na forum. i teraz istotna sprawa - odkreciłem korek od auta mojego ojca i wkręciłem do mojego roverka a wnioski były nastepujące: wskażnik temp na rozgrzanym silniku był min. niżej niż zawsze(praktycznie 1/3 skali), w korku ulicznym temp. nawet na chwile nie podskoczyła do góry i równie istotne jest to, że wiatrak od chłodnicy nie włączył sie!(a wczesniej wystarczyło że przejechem w te upały 10-12km i wiatrak zawsze sie włączał i chodził do momentu aż dojechałem do celu). i teraz nasuwa sie pytanie czy mogę jeżdzić na tym korku od cinqecento, skoro wszystko jest ok, a nawet lepiej! to chyba tak??!!??
drodzy koledzy i koleżanki, a ja ma pytanie, które w pewnym stopniu dotyczy płynu chłodniczego, a właściwie chodzi mi o korek zbiornika wyrównawczego, mianowicie czasami, żadko zdaża mi sie że temp. silnika rosnie(w korkach) ale po chwili spada jak tylko ruszam z miejsca, więc postanowiłem cos z tym robić i zacząłem od najtańszego rozwiązania i w dniu dzisiejszym pomyslałem nad zmianą korka od zbiornika wyrównawczego. odkręciłem wiec ów korek i myślę ze gdzies już "go" widziałem! długo nie główkując poszedłem otworzyć maske ciqecento ojca i moim oczą ukazał sie identyczny korek (identyczne symbole i oznaczenia)jak mój. więc już wiem ze mój korek jest od fiata cinqecento i rózni sie wizualnie od naszych roveroskich korków widocznych w katolokach, czy chociażby na zdjęciach zamieszczonych na forum. i teraz istotna sprawa - odkreciłem korek od auta mojego ojca i wkręciłem do mojego roverka a wnioski były nastepujące: wskażnik temp na rozgrzanym silniku był min. niżej niż zawsze(praktycznie 1/3 skali), w korku ulicznym temp. nawet na chwile nie podskoczyła do góry i równie istotne jest to, że wiatrak od chłodnicy nie włączył sie!(a wczesniej wystarczyło że przejechem w te upały 10-12km i wiatrak zawsze sie włączał i chodził do momentu aż dojechałem do celu). i teraz nasuwa sie pytanie czy mogę jeżdzić na tym korku od cinqecento, skoro wszystko jest ok, a nawet lepiej! to chyba tak??!!??
Temat dotyczy ilości płynu więc nie zaśmiecaj forum - załóż nowy wątek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum