Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 48 Skąd: Choroń
Wysłany: Czw Maj 13, 2010 17:28
U mnie jest inaczej usutuowany. Na twoich rysunkach jest pinowo,a u mnie poziomo, między rurkami które wychodzą z pompy do wtryskiwaczy.
Pompa działa, paliwo dochodzi do wtrysków. Odkreciłem jedną z rurek przy spryskiwaczu
i po ruchomieniu rozrusznika paliwo leci ale po kropelce. Jak mocno ma leciec paliwo do wtryskiwacza?
Dwie sprawy które możesz sprawdzic sam to sprawdzić ten właśnie elektrozawór i "na krótko" podłączyć zasilanie paliwem.
Na elektrozawór dać "+" z akumulatora i po pierwsze sprawdzić czy będzie iskrzył (jeśli iskrzy to na 99% jest sprawny) i w ten sposób spróbować zapalić.
A odpalenie na krótko to z jakiegoś pojemniczka na ropę podłączasz wężykami zasilanie i powrót paliwa bezpośrednio do/z pompy wtryskowej i też próbujesz zapalić lub po prostu sprawdzić czy daje większe ciśnienie na wtryski.
Przecież thef ci dwał zrzutkę z manuala i pisałeś że u ciebie jest nie od góry a z boku. Przy niedziałającym elektrozaworze też mogły ci kropelki z króćców lecieć.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 48 Skąd: Choroń
Wysłany: Pią Maj 28, 2010 07:55
Padła mi pompa wtryskowa. Wymieniłem i po problemie ale, po wymianie zaczoł głośniej chodzić a z rury wydechowej słychac głośny gwizd. Jaka jest przyczyna takekiego hałasu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum