Wysłany: Pią Maj 21, 2010 09:42 [Fiat Punto 1.2 benzyna 99r.] Wskaźnik temperatury
Kupiłem synowi Punto 1.2 benzyna z 1999r. Niepokoi mnie wskaźnik temperatury. W czasie jazdy jest na 1/4, na postoju przy włączonym silniku temper.wzrasta do połwy i załącza się wętylator.
Czy jest to spowodowane walniętym termostatem?
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Ostatnio zmieniony przez thef Pią Maj 21, 2010 18:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 21, 2010 09:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niepokoi mnie wskaźnik temperatury. W czasie jazdy jest na 1/4, na postoju przy włączonym silniku temper.wzrasta do połwy i załącza się wętylator.
Duże Fiaty tak miały na postoju...
Puntem nie jeździłem, ale jeśli w weekend spotkam przyszłego szwagra, to go spytam, bo jeździł takim autem chyba ze 2 lata.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Rada dla Ciebie i Twojego syna. Pilnuj ukladu chlodzenia jak w Roverku, bo Fiaty miewaja z tym problemy.
Zima od czasu do czasu poruszaj wiatrakiem, albo pozwol mu postac wlaczonym, tak zeby sie wlaczyl wiatrak, bo one maja to do siebie, ze zima raczej sie wiatrak nie wlacza przy normalnej jezdzie i potrafi sie zastac, a potem latem pali sie silniczek i problemy z zagrzewaniem sie.
U mnie oba Seje (uzywane przez pracownikow, wiec nie dbane zbytnio) 1.1 (prawie to samo co 1.2) po zimie potracily wentylatory i jak przyszly cieple dni to zaczely sie grzac.
Na plus moge Tobie powiedziec, ze jak na pierwsze auto dla syna to nie byl zly wybor, bo czesci tanie, a auta nie sa jakos specjalnie awaryjne.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
ja mam punto 12 lat. Na 90% termostat. Jeżeli auto w dobrym stanie to będziesz zadowolony, punciok to jedyne auto które po dzień dzisiejszy mnie nigdy nie zawiodło. Wymiany nic po za standardem eksploatacyjnym, co do jakości siedzeń i reszty to słabo ale auto jeździ z Punktu A do B bez problemu i o to w nim chodzi. Termostat wymienisz sam w 20min
Nie wiem jak w Punto, ale w Seju siedzisz jak przy stole, a do tego zawias jest taki, ze wychylasz sie bardziej glowa na boki niz schabami, nie wiem czy obrazuje to moja mysl, ale przechylaja sie skubane.
[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:50 ]
Mialem okazje jezdzic dwiema Sienami i tez tak samo jak w Seju, przechyla sie, oj przechyla. Jednym Siankiem jak szybko szedlem w prawo na krzyzowce to myslalem, ze zachacze lusterkiem o asfalt
Do tego w Sienach zauwazylem ciekawa rzecz. 1.4 byl mulem potwornym, a 1.2 byl jakby zwawszy.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
punto ma ciekawą kulturę pracy:) znacznie wyższe obroty i dynamika nie podnosi się tak z 2k jak inne autka ale ja nie narzekam, warunki spartańskie ale bezawaryjny.
Sej 1.1MPI ma odciecie ponad 8tys. 1.2 pewnie ma podobnie.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No i w morde wymieniłem termostat, jest to samo. Tzn. W czasie jazdy na 1/4 na postoju ciutke poniżej połowy. Jak rusze po chwili jest na 1/4. Byłem z wizytą u magika, powiedział że tak ma być. Pytałem znajomych opinie są różne. Zbaraniałem.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
W cinquecento (nie wiem czy to fiat, pisało FSM ) wskazówka była w miare stała jak w roverku. Wentylator też zaiwaniał tak ze siedziało sie jak w bombowcu.
CC był jak mały Roverek. Mechanicy zwalili remont silnika, przegrzał się, poszła kompresja w układ, wywaliło uszczelkę pod głowicą, rozwaliło nagrzewnicę...
Nie wiem w jakiej koleności, ale remont był pierwszy
staf, Nie wiem jak w seju jest, bo tam nie ma wskazowki, ale wydaje mi sie, ze wlasnie tak powinno byc. Jak zacznie isc juz niebezpiecznie w gore to sie bedziesz martwil.
[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 19:38 ]
Dla pewnosci zapytam sie jeszcze kolegow, jeden ma dwa ASO Fiata, a drugi jezdzi Fiatami od dawna
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum