Forum Klubu ROVERki.pl :: [Fiat Punto 1.2 benzyna 99r.] Wskaźnik temperatury
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:08
[Fiat Punto 1.2 benzyna 99r.] Wskaźnik temperatury
Autor Wiadomość
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 21, 2010 09:42   [Fiat Punto 1.2 benzyna 99r.] Wskaźnik temperatury

Kupiłem synowi Punto 1.2 benzyna z 1999r. Niepokoi mnie wskaźnik temperatury. W czasie jazdy jest na 1/4, na postoju przy włączonym silniku temper.wzrasta do połwy i załącza się wętylator.
Czy jest to spowodowane walniętym termostatem?
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
Ostatnio zmieniony przez thef Pią Maj 21, 2010 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 21, 2010 09:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 21, 2010 09:46   

staf napisał/a:
Kupiłem synowi Punto 1.2 benzyna

Oj to nie grzech, ale wstyd... :mrgreen:
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 21, 2010 09:47   

kris-tofer napisał/a:
staf napisał/a:
Kupiłem synowi Punto 1.2 benzyna

Oj to nie grzech, ale wstyd... :mrgreen:

Eeeeee tam.....Na nic więcej mnie nie stać. A swojego mu nie dam :razz:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 21, 2010 09:48   

staf napisał/a:
Niepokoi mnie wskaźnik temperatury. W czasie jazdy jest na 1/4, na postoju przy włączonym silniku temper.wzrasta do połwy i załącza się wętylator.

Duże Fiaty tak miały na postoju... ;)

Puntem nie jeździłem, ale jeśli w weekend spotkam przyszłego szwagra, to go spytam, bo jeździł takim autem chyba ze 2 lata.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 21, 2010 09:51   

Dzięki maciej, Wstrzymam się z wizytą u mechanika. Dla mnie jest to dziwne, przejedziesz 5km, staniesz, a tu wetylator zaiwania :smile:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 21, 2010 18:40   

pewnie się termostat kaszani :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 21, 2010 18:57   

Markzo napisał/a:
pewnie się termostat kaszani :)

Też tak myśle, jednak pewny nie jestem a nie chce niepotrzebnie wywalać kasy.
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 21, 2010 21:17   

termostat to pewnie groszowe sprawy, a jazda z niedogrzanym/przegrzanym silnikiem może kosztować więcej :|
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Maj 21, 2010 22:24   

Markzo napisał/a:
termostat to pewnie groszowe sprawy, a jazda z niedogrzanym/przegrzanym silnikiem może kosztować więcej :|


koszt termostatu to chyba 30zł w każdym motoryzacyjnym. Wiem bo taki sam jest do seicento.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 22, 2010 12:59   

Rada dla Ciebie i Twojego syna. Pilnuj ukladu chlodzenia jak w Roverku, bo Fiaty miewaja z tym problemy.
Zima od czasu do czasu poruszaj wiatrakiem, albo pozwol mu postac wlaczonym, tak zeby sie wlaczyl wiatrak, bo one maja to do siebie, ze zima raczej sie wiatrak nie wlacza przy normalnej jezdzie i potrafi sie zastac, a potem latem pali sie silniczek i problemy z zagrzewaniem sie.
U mnie oba Seje (uzywane przez pracownikow, wiec nie dbane zbytnio) 1.1 (prawie to samo co 1.2) po zimie potracily wentylatory i jak przyszly cieple dni to zaczely sie grzac.
Na plus moge Tobie powiedziec, ze jak na pierwsze auto dla syna to nie byl zly wybor, bo czesci tanie, a auta nie sa jakos specjalnie awaryjne.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 22, 2010 13:03   

ja mam punto 12 lat. Na 90% termostat. Jeżeli auto w dobrym stanie to będziesz zadowolony, punciok to jedyne auto które po dzień dzisiejszy mnie nigdy nie zawiodło. Wymiany nic po za standardem eksploatacyjnym, co do jakości siedzeń i reszty to słabo ;] ale auto jeździ z Punktu A do B bez problemu i o to w nim chodzi. Termostat wymienisz sam w 20min

Pozdro
_________________
Pamparampam
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 22, 2010 13:39   

Nigdy nie miałem Fiata stąd moje pytanie.
Faktycznie siedzi się w nim jak na taborecie :mrgreen:
Dzięki panowie. W poniedziałek zakasze rękawy :smile:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 22, 2010 13:50   

Nie wiem jak w Punto, ale w Seju siedzisz jak przy stole, a do tego zawias jest taki, ze wychylasz sie bardziej glowa na boki niz schabami, nie wiem czy obrazuje to moja mysl, ale przechylaja sie skubane.

[ Dodano: Sob Maj 22, 2010 14:50 ]
Mialem okazje jezdzic dwiema Sienami i tez tak samo jak w Seju, przechyla sie, oj przechyla. Jednym Siankiem jak szybko szedlem w prawo na krzyzowce to myslalem, ze zachacze lusterkiem o asfalt ;)
Do tego w Sienach zauwazylem ciekawa rzecz. 1.4 byl mulem potwornym, a 1.2 byl jakby zwawszy.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 22, 2010 13:59   

Nie mogę jeszcze podzielić się wrażeniami z jazdy. Tyle mojego co w nim posiedziałem. W poniedziałek jak zrobie termostat wyjadę na ....asfalt :mrgreen:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 22, 2010 20:57   

punto ma ciekawą kulturę pracy:) znacznie wyższe obroty i dynamika :) nie podnosi się tak z 2k jak inne autka ;] ale ja nie narzekam, warunki spartańskie ale bezawaryjny.
_________________
Pamparampam
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 22, 2010 21:25   

Sej 1.1MPI ma odciecie ponad 8tys. 1.2 pewnie ma podobnie.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 14:09   

No i w morde wymieniłem termostat, jest to samo. Tzn. W czasie jazdy na 1/4 na postoju ciutke poniżej połowy. Jak rusze po chwili jest na 1/4. Byłem z wizytą u magika, powiedział że tak ma być. Pytałem znajomych opinie są różne. Zbaraniałem. :hmm:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Cze 02, 2010 14:15   

W cinquecento (nie wiem czy to fiat, pisało FSM :mrgreen: ) wskazówka była w miare stała jak w roverku. Wentylator też zaiwaniał tak ze siedziało sie jak w bombowcu.

CC był jak mały Roverek. Mechanicy zwalili remont silnika, przegrzał się, poszła kompresja w układ, wywaliło uszczelkę pod głowicą, rozwaliło nagrzewnicę...
Nie wiem w jakiej koleności, ale remont był pierwszy ;)
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 18:38   

staf, Nie wiem jak w seju jest, bo tam nie ma wskazowki, ale wydaje mi sie, ze wlasnie tak powinno byc. Jak zacznie isc juz niebezpiecznie w gore to sie bedziesz martwil.

[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 19:38 ]
Dla pewnosci zapytam sie jeszcze kolegow, jeden ma dwa ASO Fiata, a drugi jezdzi Fiatami od dawna
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 18:50   

Dzięki Perez,
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Fiat Punto] Proszek uszczelniajacy do chlodnic
Zapchana nagrzewnica
kamil_luczak Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Sob Lis 15, 2008 18:36
kamil_luczak
Brak nowych postów [Fiat 126p] wymiana półosi
Remigiusz Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Wto Kwi 25, 2017 17:29
Remigiusz
Brak nowych postów [Fiat Cinquecento 900 '97] Ładowanie alternatora
szoso Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Nie Sty 03, 2010 23:51
macikd
Brak nowych postów [Fiat 125p] 1,6 rover 16v serii K i nie pali...
innybylzajety Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 17 Sob Gru 17, 2011 17:56
innybylzajety
Brak nowych postów [Fiat 125p] 1.6 16V przerwy w obrotach, impulsach na cewke
saperx Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Pią Lut 06, 2015 00:48
saperx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink