już szczotki i regulator napięcia był wymieniany ok 1 m-ca temu
A diod nikt nie wymienił
Ja taki przypadek jak ty miałem w Oplu Asconie, najpierw padły sztoki potem regulator napięcia. I po kilku dniach padły diody Dlatego jak już coś z tych rzeczy pada to wole oddać to całkiem do regeneracji żeby wszystko powymieniali i sprawdzili go jeszcze. czy zwoje sa ok
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Najzdrowiej jest ładować akumulator prądem 1/10 jego pojemności lub mniej.
Czyli jak masz 54Ah to tak prądem 5A, i zostawić na noc a najlepiej po nocy wpiąć w szereg amperomierz i zobaczyć ile prądu jeszcze pobiera (nie pamiętam jaka to wartość...).
Ogółem zostaw na noc, rano odepnij, wsadź do autka i już, jak będzie miał niedostatek to w samochodzie alternator go doładuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum