Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 1,6 16v] ustawienia LPG sekwencja
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:10
[R400 1,6 16v] ustawienia LPG sekwencja
Autor Wiadomość
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 15:06   [R400 1,6 16v] ustawienia LPG sekwencja

witam.sprawe alarmu i innych !@!$# odstawiam na bok.przyszedl czas na regulacje LPG.
jest to prawie nowa instalacja,na ktorej przejechane jest okolo 15tys km. gazownik,ktory to zakladal to partacz,i nie chce do niego jezdzic juz na zadne regulacje,bo daleko,z tego co widze sie do tego nie przyklada i za kazdym razem jest tak samo.a klucic mi sie z nim nie chce. zamierzam kupic interfejs,i wraz z kolega ustawic wszystko tak jak powinno byc.
problem polega na tym ze podczas gwaltowniejszego wcisniecia pedalu gazu ,silnik sie dlawi,no i w czasie przyspieszania jest to bardzo wyczuwalne gwaltownym szarpnieciem.jesli z pedalem przyspiesznika obchodze sie delikatnie to wtedy wszystko jest ok.przyspieszenie tak jak na bezynie i osiagi tez.spalanie w normie.
Instalacja sklada sie m.in z;
reduktora TOMASETTO AT-09
listwy wtryskow ALEX ,wyglada identycznie i ma takie same oznaczenia jak VALTEKi siwe
i komputer DIEGO G3
wedlug mnie jest to instalacja zrobiona po taniosci i napewno beda zastrzezenia do listwy. prosze w miare mozliwosci o udostepnienie optymalnych ustawien do tej instalacji.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 02, 2010 15:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 16:59   

Najgorszy setup z możliwych, do seicento się nada ale nie do roverka. :shock: :evil:
polofix napisał/a:
problem polega na tym ze podczas gwaltowniejszego wcisniecia pedalu gazu ,silnik sie dlawi,no i w czasie przyspieszania jest to bardzo wyczuwalne gwaltownym szarpnieciem


Spadek ciśnienia na reduktorze może tak się objawiać. Proponuje zwiększyć trochę ciśnienie bez zmiany ustawień w programie i ponowna kalibracja instalacji.

Poczytaj trochę forum, dużo jest napisane o dotryskach w silnikach rovera.
http://forum.roverki.eu/v...174&view=newest
oraz:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=55726

Polecam również www.lpg-forum.pl (wymagana rejestracja) tam podszkolisz się trochę z wiedzy o lpg.

Regulacja wiele nie pomoże na twoje bolączki, bo graty które masz zainstalowane nie nadają się do tego silnika. Może to jeździć ale nie musi. Jakiś kumaty gazownik byłby w stanie ci to wystroić. Jak chcesz jeździć bezproblemowo to musisz doiwestować tą instalkę. Proponuje taki setup:
Wersja budżetowa: Reduktor zavioli zeta n, wtryski magic jet
wersja optymalna: reduktor magic III, wtryski matrix hd344 plus do obu porządny filtr fl-02.

PS. Ja bym proponował dalsze negocjacje z gazownikiem. Jeśli instalacja jest nowa, to zapewne posiada gwarancję w ramach której ów monter musi doprowadzić ją do stanu używalności. Za coś chyba wziął pieniądze co nie? Jeśli nie opanuje, to niech zabiera te dziadostwo z pod maski i oddaje ci kasę. Gdyby był oporny to ja bym wszedł na drogę prawną i negocjował. Nie wiem jak inni ale mi by było szkoda tych 2k tys. które miałbym stracić. :evil: :evil:
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 21:13   

_papa_ napisał/a:
Wersja budżetowa: Reduktor zavioli zeta n, wtryski magic jet
dokladnie tak. Ja zostalem pokarany wlasnie takim reduktorem jak Ty polofix, i valdkami. Juz mam zalozone pojedyncze magic jety, teraz czaje się na zavoli zete n :D

Po zmianie valdemarow na mj i jako takiej regulacji jest o niebo lepiej a jak wyreguluje to bedzie o galaktyke lepiej :)

pozdro
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 02, 2010 23:36   

dzieki wielkie dla kolegi _papa zakolegowalem sie na forum lpg i juz duzo wiem. valteki do wymiany napewno.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Spalanie gazu Rover 416 sekwencja
darku1973 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Czw Lis 13, 2008 10:36
oprawca_1978
Brak nowych postów [R400,99] korekta ustawienia kierownicy
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Maj 16, 2009 15:36
szoso
Brak nowych postów [R400]schemat ustawienia rozrządu
mharyton Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Cze 02, 2011 07:14
szoso
Brak nowych postów [R420] Gaz sekwencja c.d.problemów
roberto82562 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 47 Wto Lip 01, 2008 14:59
piter34
Brak nowych postów [R416 si 96r] sekwencja, polsekwencja czy fullgroup ???
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Sie 03, 2011 12:18
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink