Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam!
W poszukiwaniu "pałera" ( ) zacząłem przyglądać się komputerom sterującym silnikiem w MG ZT 190. Jak wiadomo powinien on być mocniejszy od ZS 180. Słyszałem, że nie da się wgrać map od 190tki do ZS'a, powodów nie znam. Jednak coś nie dawało mi spokoju i zacząłem troche szukać. I tutaj mam pytanie, może ktoś coś wie... Otóż, numery na obudowie komputera z ZT190 i ZS 180 są takie same, wszystko się zgadza... przykład:
zs:
http://allegro.pl/kompute...1890601859.html
zt:
http://media.photobucket....12/IMG_3060.jpg
Kompy wyglądają dokładnie tak samo, przekładka samego kompa pewnie się nie opyla - immo, kluczyki itp, jednak domyślam się, że te komputery powinny mieć podobną/taką samą budowe i da rade wyciągnąć czipsa odpowiedzialnego za mapy paliwa/zapłonu. Bardzo się mylę? może ma ktoś fotki wnętrza tych komputerków?
Proszę o jakąś pomoc
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 31, 2011 00:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Markzo, Nie wiem czy te Siemensy nie można przez OBD flashowac Jaki to jest dokladny Siemens. Bo w IDt siedzi Bosch EDC15M To cos poszukam na ten temat. Jak coś się dokupi adapter do programatora mojego i zgramy chipsy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Markzo, Ale co ciekawe w Rave jest na pisane: " Ze przez T4 mozna do twojego ECU wgrać na rynku inne dostępne aktualizacje oraz zmieniać dane, bo posiada programowalny EEPROM czyli Flash"
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
czy ma ktoś może dostęp do pomiarów mocy i momentu w ZT190?? może ktoś był na hamowni, albo dorwał gdzieś wykres bardzo bym prosił o wklejenie tu samych danych lub wykresu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Proszę bardzo Markzo: wygrzebane w necie.
Jeśli masz jakieś to też wrzuć. Ja swojego jeszcze nie hamowałem, ale zrobię to jak kupie jakiś ciekawy dolot, żeby można było na miejscu zmienić i porównanie na wykresach zrobić.
Moment w bardzo dużym stopniu zależy od sprawności VIS-ów. Przy niesprawnych wykresy u mnie wyglądały tak:
Po usprawnieniu VIS-ów moment miałem coś około 250Nm, o ile pamiętam ciutek niżej, a moc jakoś koło 180KM. Nie mogę znaleźć wydruku. Byłem tak zadowolony, że nawet go nie skanowałem. Dzisiaj będę w Krakowie i zastanawiam się czy go jeszcze raz nie zhamować. Minęło półtora roku a znalazłem hamownię za 100 PLN.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum