Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
Witam zauważyłem ostatnio że mój roverek nie daje pełnej mocy zaczyna ciągnąc dopiero po uzyskaniu dwa i pół tysiąca obrotów a po niżej jest jak muł dławi się i nie chce nic jechać.Prosze o pomoc co to może być może jakiś czujnik bo przepływomierza to niema z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 18, 2010 16:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 03, 2010 20:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak to czytałem i mój problem nie ma takich objaw ktoś mi mówił kiedyś ze może to być map-sesor ale nie wiem co to jest i gdzie i co z tym zrobić i czy to ma jakiś wpływ na brak mocy jak wciśnie się gaz to on robi uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu zamiast ciągnąć do przodu
Podaj mi
1 przebieg jaki niby masz,
2 co było wymieniane w ostatnich miesiącach ?
3 usterka od zawsze czy wyszła ostatnio ?
4 czy ma problemu na biegu jałowym na postoju ?
5 czy są kangurki przy dodawaniu gwałtownie gazu ?
6 czy silnik pracuje coś głośniej ?
7 płyn chłodniczy czysty ? - czy nie ubywa i nie ma śladów oleju w zbiorniku i odwrotnie w silniku płynu
Odpowiedz to rozwiążemy problem. 160 to bardzo Ci muli, ja miałem 220 z gps-em i licznikiem i to jeszcze nie był end...
1przebieg 120 tyś. mil
2 wymieniony rozrząd
3 jak kupiłem to tak było
4 na jałowym biegu jest ok tylko rano przy dwóch pierwszych przygazowaniach dławi sie pózniej jest ok
5 jak dodam gas to do dwóch tysiecu jest uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu a puzniej ciągnie
6 silnik pracuje ładnie i wmiare cicho
7 płyn jest ok i nie ubywa i w silniku płynu też nie ma
8 i żre dużo bezyny jakieś 11/12 litrów na 100km w trasie
sprawdzić czy rozrząd na znakach masz ustawiony, przeskok o jeden ząbek wystarczy byś miał dziurę na przyspieszeniu właśnie do 2k obrotów, świece również do sprawdzenia, następnie sonda lambda. Daj znać czy to jest ok, Rozrząd do mechanika, świece sprawdź sam czy idzie iskra i czy nie są zalane albo zawalone czymś, sonde trzeba przemierzyć, opis znajdziesz na forum szukajka "lambda"
czujnik ciśnienia ( map sensor) odpada, miał byś problemy również na luzie
świece sprawdź i sondę Lambda, możesz mieć ją walniętą i podaje zbyt wysoki sygnał na Kompa a ten ustawia ci za "bogatą mieszankę" czyli więcej paliwa i masz spalanie jak u smoka. Objawy z obrotami również wtedy występują
witam wymieniłem swiece zakupiłem bosch super plus dałem 31F na polskie jakieś 145zł i niema poprawy teraz sobie od czasu do czasu delikatnie strzeli a jak mocy niema tak niema pomocy!!!!!!!!!!!!!!!
witam wymieniłem swiece zakupiłem bosch super plus dałem 31F na polskie jakieś 145zł i niema poprawy teraz sobie od czasu do czasu delikatnie strzeli a jak mocy niema tak niema pomocy!!!!!!!!!!!!!!!
ponawiam, sprawdz:
sonda lambda
Kable WN - zobacz w nocy czy się nie błyska
zmierz kompresje silnika
Zrób diagnostykę osprzętu i czujników silnika.
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylidnrach.
Sprawdź zgranie rozrządu w silniku.
Sprawdź szczelność i drożniość kolektora ssącego i wydechowego.
Sprawdź ciśnienie paliwa na magistrali i wymień filtr paliwa.
To tak na początek.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
jupik [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 10, 2010 19:33
A ja bym zdecydowanie radził sprawdzić rozrżąd czy znaki są na właściwych miejscach,jeżeli był zmieniany to może mechanik zostawił tak jak było?czyli nie na znakach
A ja bym zdecydowanie radził sprawdzić rozrżąd czy znaki są na właściwych miejscach,jeżeli był zmieniany to może mechanik zostawił tak jak było?czyli nie na znakach
pisałem w pierwszym poście o tym ale się zarzeka że jest ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum