Wysłany: Sro Cze 09, 2010 21:33 Kto zna to auto - czarne MG ZT CDTi 2004?
Rovelersi! Proszę o pomoc i sugestie. 2 tygodnie temu kupiłem czarne MG ZT CDTi z 2004 r. Sedan. Od handlarza z Płocka, z allegro. Drogo. Mam problem z pompką sprzęgła, która przecieka, biegi nie chcą wchodzić. Mam nadzieję, że to nie wysprzęglik. Na dodatek w grodzi silnika wskutek szlamu zebrała woda i wpadła do kabiny. To dostałem na powitanie. Są to rzeczy do zrobienia i jeszcze mnie nie przerażają. Auto jest jak się zdaje w niezłym stanie. Chciałbym się jednak uchronić od niespodzianek. Czy ktoś widział ten wóz i wie coś o nim? Licznik wskazuje 140 kkm, choć dokumenty sprowadzenia (z Holandii przez Niemcy, na niemieckich tablicach) zawierają liczbę 160 kkm. Książka serwisowa jest doprowadzona do 134 tys. w marcu 2009, ale przekonująca tylko do 104 tys. w styczniu 2007. Malowany był tylko tylny lewy błotnik. Wewnątrz założono angielską pompę sprzęgła, choć auto nie może być przekładką. Identycznie sfotografowane auto (szare MG) i sprzedawane przez tego samego handlarza stoi teraz jeszcze na allegro (szukać pod MG, nie MG ZT, lokalizacja Płock). Następnym razem spróbuję dodać zdjęcia. Dziś jednak prośba o ewentualne informacje. Hieron
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 09, 2010 21:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
O "pięknych" autach z Płocka było sporo n forum pisane, także trudno powiedzieć na co trafiłeś. Ale jeśli już jest, to gratuluje wyboru, MGZT, to baaardzo ładne auto Co do pompy sprzęgła, to angielska niczym się nie różni od europojskiej. Jeśli cieknie, to można spróbować ją uszczelnić, a jeśli byłbyś zainteresowany, to patrz na mój podpis
Co do wody w aucie, to pewnie są zatkane kanały odpływowe w korytku za ścianką grodziową. Musisz mieć jakiegoś długiego dosyć twardego i giętkiego druta i je przetkać.
Jakoś mnie nie dziwią te róznice w przebiegu... ani wady o których mowa... tak to jest kupić od handlarza auto... ludzie wiedzą niby że nie warto a i tak kupują
Witam kolejnego Rzeszowiaka na forum wpadnij na spota, to CI go oblukamy i może coś uda się pomóc, moge CI dać namiary na dobrego mechanika, który ma pojęcie o roverach/mg. PS, czemu nie kupiłeś czarnego poliftowego ZTT z Dynowa?? za dobra kase był i tez CDTi
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum