Widocznie była robiona jakaś dzika przekładka... bo jest wstawiony silnik K 1.6
I tak się zastanawiałem czy nie było jakiś udziwnień i np. K seria w innych samochodach pracowała inaczej.
Widocznie ktoś coś namodził i trzeba to odkręcać...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Jeśli to jest silnik K rovera to fullgroup, jeśli hondy to full sekwencja. A tak na poważnie to co to za 600-tka?? w tak ciężkiej budzie to 1,8 trochę za słaby. A może tam ktoś D-serie hondy wstawił?
Kategorycznie jest to K Widocznie ktoś zrobił fajnego swapa, albo tylko taki miał pod ręką i wsadził
I trochę tam namodzone, bo wtryski pracują wszystkie jednocześnie, może tylko coś gdzieś się zwarło.
A nawet jeśli, to i tak przypuszczam że ten silnik będzie zmieniony.
Jednocześnie ? No raczej nie, wtedy by nie było sensu parować wtryski, wystarczyło by je wszystkie podpiąć pod dwa kable i sterować. Tak masz 3 przewody (zasilanie i 2 sterowane masą) przez co pracują one na przemiennie.
Jestem pewien, bo podłączyłem pod nie diody i widzę jak migają na przemian. W tym co robię one migają tak... ni jak. Nie to razem, to osobno i trochę dziwne to jest
Co do zdjęcia, ja jechałem do osoby i u niej robiłem silnik, jak jeszcze tam będę to zrobię zdjęcie, ale wszystko wygląda ładnie, tak jak by nawet łapy pasowały od początku
Może jednak jest jakaś różnica między silnikiem w 200 a 400 ? Może w 200 jest parami a w 400 wszystkie jednocześnie ? Bo różnica jest chyba tylko w kompach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum