Ładne wnętrze. Dywaniki nie wiem czy oryginalne, bo chyba nie wsadzali weń gumowych
Ale mogę się mylić. Zwykle spotykałem się z welurowymi dywanikami z logo MG.
Nie wiem czy hamulce brembo (jakie widać na zdjęciu) były montowane w wersjach innych niż 160 KM. Być może tutaj ktoś sobie zamontował, dlatego felgi muszą być min. 16" i odpowiednio wyprofilowaną szprychą, inne niekoniecznie muszą wejść na taki zacisk.
Atutem jest posiadanie sztywnego dachu oraz perseningu (to ta skóra przykyrwająca złożony dach). Nie widzę wiatrołapu, a to się przydaje - chyba bardziej niż halogeny
Jak będziesz ogladał, to zwróć uwagę na wyprostowane koła. Czy lewe i prawe są względem siebie równo. Czy czasem na skutek jakiegoś krawężnika nie doszło do pogięcia zawieszenia. Sprawdź na ile się da poziom płynu, odpal go i zobacz temperatury. Przejedź się po prostej i sprawdź jak się auto zachowuje. Czy nie ściąga czy tak samo skręca w lewo i w prawo (chodzi o siłę oraz ilość obrotów) To że na nierównościach będzie skakać i "myszkować" po drodze - to standard dla tego auta.
Sprawdź jak układa się szyba do uszczelki przy zamykaniu drzwi oraz okien.
Zwróć uwagę, czy nie ma dużych szpar - żeby Ci podczas deszczu nie ciekło.
Obejrzyj dach - czy nie jest zniszczony. Obadaj szybkę z tyłu czy nie ma pęknięć.
Na słupkach na górze sprawdź czy nie ma dużych szpar i czy nie leje się woda.
To jest autko do lansu i do jazdy z max. prędkością 120 km/h - później to już trochę strach
Przed zakupem, oczywiście kontrola podwozia
Czy nie ma pospawanych elementów jakiś czy nie ma wgnieceń czy rurki nie są pordzewiały od klimy. A jak kupisz... to tylko fruwać
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dziękuję Ci marku za odpowiedź.
To jedyna rzetelna informacja jaką usłyszałem po tym, jak powiedziałem, że planuję coś takiego kupić
Już w kilku modelach spotkałem się z brakiem oznaczenia TF z tyłu.
kiedyś były jakieś sport kity, w których były właśnie cztero-tłoczkowe, czerwone brembo, ale nie wiem czy to szło w parze z felgami.
Dzięki za tą informację o myszkowaniu na nierównościach, nie przyzwyczajony jestem do tego, moje auta nie miały takich tendencji, ale to przednio napędowce.
Wiatrołap chyba nie kosztuje dramatycznie dużo.
Dzięki za tą informację o myszkowaniu na nierównościach, nie przyzwyczajony jestem do tego, moje auta nie miały takich tendencji, ale to przednio napędowce.
To raczej wina braku dachu przez co auto nie jest tak sztywne.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Takie jest zawieszenie... sztywności nabiera po założeniu hardtop'a ale bez skrajności.
Jak już kupisz, to odrazu zamów sobie w TomaTeam śruby do tylnego zawieszenia bo potrafią się ścinać. Być może jest to spowodowane wyrabiającą się gumą w tuleji wahacza dolnego, ale to tylko takie moje przypuszczenia
Auto daje dużo radości z jazdy
No i póki co rzadko u nas spotykane więc przyciąga uwagę
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum