zdejmujesz koło odkręcasz półoś (chyba klucz 36) odkręcasz końcówkę i sworzeń abyś mógł manewrować zwrotnicą a dokładniej wyjąć z niej półoś zbijasz przegub(pukasz delikatnie młoteczkiem) wszystko czyścisz wkładasz nowy przegub i składasz spowrotem
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 09:06
Podczepię się do tematu i zapytam o jedną rzecz, chcę kupić przegub, wersja mojego Roverka to 620 i który był produkowany w latach 93-96. Mój wyprodukowany jest w 95 roku.
Teraz do rzeczy. Czy mam kupic przegub do samochodów produkowanych po 94 roku czy przed 94 rokiem. Nie wiem czy w tym magicznym 94 roku była jakas modernizacja też w modelach 620i
Przeguby zmieniły się dopiero po liftingu w '97 roku a dokładniej zmieniła się ilość zębów na koronce abs. Masz teraz wybór aby kupić przegub od r800 który podobno pasuje ale jest minimalnie krótszy i możesz tez sam ten pierścień zamienić ze starego przegubu na nowy ale to trochę ryzykowne
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 10:50
Deamian napisał/a:
Przeguby zmieniły się dopiero po liftingu w '97 roku a dokładniej zmieniła się ilość zębów na koronce abs. Masz teraz wybór aby kupić przegub od r800 który podobno pasuje ale jest minimalnie krótszy i możesz tez sam ten pierścień zamienić ze starego przegubu na nowy ale to trochę ryzykowne
Akurat u mnie ABS-u nie ma to w takim razie powinien pasować również ten z przed 94 roku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum