Wysłany: Nie Cze 27, 2010 14:32 [R75] Olej i płyn w chłodnicy
Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Wyciągam bagnet i olej aż ścieka z niego. Co jest przyczyną? Z kolei jest mało płynu w chłodnicy. W trakcie jazdy wskazówka temp jest w połowie, a wiatrak włącza się co chwile.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 25, 2010 14:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 27, 2010 14:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czujnik przekazuje do komputera informacje o temperaturze płynu chłodniczego i wpływa to na długość grzania swiec, wtrysk paliwa i zalaczanie wentylatora chlodnicy. jesli wypnie sie ten czujnik wentylator zalacza sie na stale, wiec moze z nim cos jest nie tak.
po wymianie uszczelki i tak warto przejrzec kazdy element ukladu chlodniczego zeby sprawa sie nie powtorzyla wiec wtedy wyjdzie co z tym wentylatorem.
to jest KV6 nie Kseries, tu jest inna uszczelka pod głowicą i HGF nie jest taki oczywisty... Nie jest do diesel i nie ma tu żadnych świec żarowych...
Po kolei:
1) na bagnecie masz SAM OLEJ? czy olej z płynem lub coś na kształt kawy z mlekiem??
2) Czy w zbiorniczku od płynu masz tłuste plamy oliwy i osad?
3) Wiatrak jest jeden od klimy i do silnika więc jego prace wymusza także komputer od klimy, w przypadku klimy włączonej w trybie AUTO wiatrak włącza się odrazu i chodzi cały czas chyba.
4) Czy przegrzałeś silnik? temepratura wskoczyła na czerwone pole a na wyświetlaczu pojawił sie komunikat o przegrzanym silniku?
5) Silnik szybko łapie temeprature i utrzymuje ją stabilnie w 1/2 skali? robiłeś test OBC?? jak nie to zrób go w czasie jazdy i powiedz jakie masz odczyty z czujnika temp. wszystko będzie jasne.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
1 Na bagnecie jest sam olej
2 Nie ma tłustych plam i nie ma osadu
3 Wiatrak włącza się co kilka, kilkanaście min
4 Nie było na czerwonym polu
5 Silnik szybko łapie temp i tak ją utrzymuje, jak zrobić OBC?
Mam trochę innym model rovera i pytanie do was. W jakim miejscu "średnio" wskazówka od temperatury powinna się znajdować (oczywiście jak już silnik jest fajnie nagrzany) u mnie mniej więcej znajduje się w połowie skali czyli 1/2
wpisz w szukajke OBC wyskoczy CI cały temat z dokładną instrukcją, choć na moje wszystko jest w porządeczku. Oleju masz miedzy minimum/maximum czy wyżej? może przy wymianie oleju CI nalali za dużo? I kiedy sprawdzasz poziom oleju?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Cze 27, 2010 17:40
Sprawdzaj olej dwukrotnie i tak by auto stało na równym. W R75 miarka jest trochę dziwna (materiał) i za pierwszym razem pokazuje nie dokładnie. Było już kilka podobnych opinii na forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum