Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Sprzęgło
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Sprzęgło
Autor Wiadomość
wlodi1991 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Cze 29, 2010 21:46   [R620] Sprzęgło
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam, kurde mam taki problem ciężko mi wchodzą biegi nei ważne który bo każdy przy wrzuceniu wstecznego zgrzyta , noi tak wymieniełem pope od sprzęgła w tamtym roku wysprzęglik w zimie noi teraz myślałem że jest układ zapowietrzony noi odpowietrzylem jeden dzień było dobrze pożniej znów to samo to juz sie staje uporczywe, sprawdziłem pompe no to kurde żadnego wycieku nic nei ma ten wysprzęglik wyglada tez na dobry bo nei jest niegdzie mokry, wiec nie wiem co jest grane, a może to jest mało istotne no ale dopisze , że w tym zbiorniczku od sprzęgła jest jakis strasznie brudny ten plyn
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 23:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 29, 2010 21:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 29, 2010 22:11   

Nie obraź się ale poziom twojej wypowiedzi jest tragiczny :) jak po 7 piwach... postaraj się pisać zrozumiale, to pomoże Tobie i nam. Co do usterki z twojego postu wnioskuję że najlepiej będzie jak odstawisz auto do mechanika bo sam nie będziesz w stanie zbyt dużo zrobić. Co do płynu w pompce, przelej układ parę razy, najlepiej pierw zdemontować pompkę i ją przepłukać.
_________________
Pamparampam
 
 
 
lookacz 



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce, Sandomierz



Wysłany: Wto Cze 29, 2010 22:11   

przyłączam się do pytania

czy u Ciebie płyn ma konsystencję i barwę gęstego oleju?
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 29, 2010 22:42   

u mnie też był brudny ale działało wszystko ok później poleciał wysprzęglik kupiłem reperaturki wymieniłem i pompę przy okazji(płyn też naturalnie teraz jest tak czysty że jak by go nie było)ale z biegami miałem problem zwłaszcza 1 i wsteczny też zgrzytały, dostałem się znów do wysprzęglika i wykrecilem troche tą regulacje co trzyma łapę o 2 obroty i jak ręką odjał biegi wchodzą jak ta lala
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
wlodi1991 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Cze 30, 2010 10:46   

tak tak tez ma taka dziwna konsystencje olejowata a wlasnie najgorzej to jest z 1 i wstecznym bo 1 to praktycznie musze wbic a nie wrzucic pozbiej jakos idzie a wsteczny zgrzyta
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 30, 2010 11:42   

wlodi1991 napisał/a:
1 to praktycznie musze wbic a nie wrzucic pozbiej jakos idzie a wsteczny zgrzyta

to u mnie było dokładnie tak samo
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
wlodi1991 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Lip 02, 2010 21:31   

zaraz pojde zobacze

[ Dodano: Pią Lip 02, 2010 22:31 ]
Zrobiłem tak jak mówiłeś tylko że regulacja jest na pompie od sprzęgła a nie na wysprzęgliku przekręciłem 2 obroty i jak ręką odioł. Wielkie dzięki za pomoc aż sie przyjemniej jezdzi
 
 
Sqell 



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 4
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pią Lip 09, 2010 18:57   

Witam, mam identyczny problem. Zalałem sprzęgło płynem DOT-4, odpowietrzyłem i dzień roverek pojeździł bez problemu, następnego dnia znów to samo, biegi wchodzą strasznie ciężko, a wsteczny zgrzyta, na dodatek sprzęgło nie stawia oporu żadnego. Chciałbym spróbować metody z poluzowaniem regulacji, ale jako że niewielkie mam doświadczenie, to chciałbym spytać, gdzie regulacja się dokładnie znajduje, czy trzeba coś rozkręcać czy dostanę się do niej po otwarciu maski. Byłbym wielce wdzięczny za fotki z lokalizacją tejże regulacji. Mój Rover to podobnie jak w temacie 620 sdi z 96'.

Pozdrawiam.
 
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 09, 2010 21:37   

ja to regulowałem na wysprzęgliku teoretycznie od góry da rade ale jest troche nie wygodnie ...musisz otworzyć maskę i zdjąć puszkę z filtrem powietrza (dwie śubki odkrecić) jak juz to zwalisz to zobaczysz taką łąpę metalowa na skrzyni zlej to WD 40 lub czymś w tym rodzaju niech się pomoczy ;)
- niech ktoś wcisnie sprzęgło a ty zablokuj tą łape jak sie odchyli (ja włożyłem kawałek rurki miedzy łape a skrzynie) jak tego nie zrobisz po wykręceniu bedzie cięzko to załapać pedał zostanie w podłodze to go odciagnij reką
- odkręć od tej łapy to co jest na zdjęciu w kółku wykręć wedle uznania ja wykręciłem 2 obroty
-poskładaj w odwrotnej kolejności
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
lookacz 



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce, Sandomierz



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 19:44   

u mnie przy próbie wykręcenia tego przy wysprzęgliku ta rurka metalowa wyszła cała z wysprzęglika. Sprzęgło odbija po kilkukrotnym pompowaniu w pedał. Czy wg was wysprzęglik do wymiany (suchy jest) czy szukać przyczyny gdzie indziej?
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Lip 12, 2010 21:25   

jak nie cieknie to nie ma sensu go wymieniać jeżeli wyciek płyn po tym jak wyszła ta rurka to teraz trzeba odpowietrzyć sprzęgło dla tego musisz pompwać
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
lookacz 



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce, Sandomierz



Wysłany: Sro Lip 14, 2010 10:06   

napiszę trochę jaśniej - rurka wyszła, na jej końcu nie ma gwintu tylko rowek jakby na opaskę. Nie mogłem jej włożyć tak, żeby coś "zaskoczyło", weszła po prostu luźno. A sprzęgło jak nie odbijało wcześniej, tak nie odbija.

gdzie jest odpowietrznik do sprzęgła?
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sro Lip 14, 2010 10:22   

na tej rurce powinna być gumka tam gdzie ten rowek a że jej nie ma to lata ci luźno bez niej nie będzie to chodzić muszisz kupić nowe gumki chyba że znajdziesz starą ale jak spadła to może puszczać
odpowietrznik masz zaznaczony na niebiesko

[ Dodano: Sro Lip 14, 2010 11:22 ]
zobacz może gumka została w środku
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Sprzęgło
kamil_620_si Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Mar 27, 2009 09:36
maciej
Brak nowych postów [R620] Sprzęgło
Mazak Rover serii 600, Honda Accord 10 Pią Lis 27, 2009 20:28
kadzaf
Brak nowych postów [R620] Sprzęgło
takeda666 Rover serii 600, Honda Accord 20 Czw Sty 20, 2011 18:29
takeda666
Brak nowych postów [R620] Sprzęgło
karolkos Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Wrz 09, 2009 13:20
Skiba
Brak nowych postów [R620] Sprzęgło
Marti Rover serii 600, Honda Accord 11 Pią Cze 01, 2007 10:50
Marti



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink