witam. mam roverka 1.4 8V 75 koni i padła mi uszczelka pod głowicą
lepiej bedzie wyremontowac silnik czy moze lepiej wsadzic 16V bo z tego co czytalem to nie trzeba wymieniac calego silnika zeby zrobic 100koni tylko wystarczy wsadzic glowice od 16V i do tego kolektor ssący z niego czy to prawda? czy trzeba też coś jeszcze robić ?
bo wtedy by mnie wyszło
400zł głowica
100zł kolektor
około 250zł zestaw uszczelek
wiadomo odrazu olej wymienie i plyn w chlodnicy
no i plus robocizna w warsztacie
bo jeżeli da się tak zrobić to wole dolozyc te 500zł i mieć 16V 100 koni niz mam remontowac tamten silnik bo jednak to spory wydatek
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 20:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
witam konsultowałem się z bratem na ten temat i nasza opinia jest raczej taka że jeśli wymienisz głowicę to będziesz miał problem z rozrządem i podłączeniem elektryki do kolektora ssącego więc raczej prędzej wymieni cały silnik,ale co do elektryki weż pod uwagę komputer, naszym zdaniem będą kombinacjie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum