Na zimnym ładnie wchodzi na obroty, jest zrywny nie muli po mocniejszym depnieciu. W miarę rozgrzewania się silnika słabnie, gorzej reaguje na gaz, jest bardziej podatny na obciążenie. Diagnostyka niczego nie wykazała. Przejrzałem wszystko wokół silnika pod kątem nieszczelności, urwanych kabli, wycieków itp. i niczego nie znalazłem. Miał już ktoś coś takiego ?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 19:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja mam też takie objawy, nie zawsze ale są.
dodam iż auto na zimnym silniku pracuje równomiernie. Jak sie rozgrzeje i "dam po garach" i zatrzymam się to silnik sie trzęsie buda wpada w rezonans z rury wydechowej słychać takie "puf puf" i wystarczy, że zgaszę silnik i ponownie odpalę i wszystko wraca do normy, potem oczywiście "but" w podłogę i sytuacja się powtarza.
Nie zawsze taka sytuacja jest ale JEST i to mnie irytuje
dodam iż po odpięciu MAF i EGR nagle słychać świst turbiny auto ożywa, staje się 100x bardziej dynamiczne zbiera się od 1800RPM z 3 biegu! KOSMOS!
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 21 Skąd: okolice Kłodzka
Wysłany: Sob Lip 03, 2010 09:26
U mnie recyrkulacja jest odłączona. Po odpięciu przepływomierza nie ma różnicy, czyli jest w porządku. Radzono mi przepłukać intercooler, ale z tego co wyczytałem w necie raczej nie pomaga.
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 21 Skąd: okolice Kłodzka
Wysłany: Nie Lip 04, 2010 12:46
Mi akurat odłączyli podczas diagnostyki silnika i nic to nie dało. Odpięcie wężyka na pewno tak, co do zmiany w komputerze nie jestem pewien. Masz uwaloną przepływkę lub zacinający się EGR albo jedno i drugie. Czy u ciebie po nagrzaniu silnik ma wyraźnie zmiękczoną pracę, czy brzmi podobnie jak na zimnym ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum