Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: > 2006
witam, mam klika nowych usterek w naszym freelanderze otóż:
- Wspomaganie, nie działa za dobrze znaczy ojciec wiadomo nauczony na autach bez wspomagania nie odczuwa nic ja za to czuje ze na pewno nie działa tak jak powinno zwłaszcza przy manewrach na parkingu, opony mamy standardowe auto europejskie bez przekładki płynu nie ubywa nigdzie znaczy jak się skręca to standard znaczy coś tam ten płyn pracuje, ostatnio nawet nie sprawdzałem dokładnie, ale jest jeszcze jeden problem na postuje skręcam kierownicą p lewo na maksa i przy końcu zaczyna buczeć w prawo jest to samo, a jak jadąc autem zrobiłem test na parkingu skręcałem do pełna jadać czyli wspomaganie bez oporu jest cisza, czy kończy się pompa ? czy można ja ratować wymieniając płyn ?
- Hamulce tutaj jest poważna sprawa, już czytałem takie tematy ale odpowiedzi nie było, otóż mam mamy twardy pedał hamulca aby zahamować porządnie trzeba się zaprzeć, powiem ze padeł ogólnie szaleje czasami na postoju jak naciskam wciąga go a czasami jest twardy jak by nie działało serwo, abs gaśnie tuta jest ok, powiem ze niby słychać syczenie lekkie z serwa, serwo może być uszkodzone ? mieliśmy kiedyś rozcieknięty lewy cylinderek z tyłu wymieniłem go na nowy, szczeki z tyłu nowe, jedynie jeszcze klocki są z przodu do wymiany, ostatnio tez zaczęły piszczeć przednie hamulce strasznie mnie to wkurza, ale bardzie martwi mnie hamowanie tragedia po prostu jak w starym ursusie.
- no i temat Turbo, wymieniliśmy rurę IC, na nową, turbo jakby jest, czasami jak mu dam na trójce po gazie to jak pociągnie to w fotele wgniata, a czasami po prostu jest mułowaty, ojciec sam ustawiał zaworek od turbo zapomniałem jak się nazywał ta wajcha na podciśnienie, no i waśnie jest tak jak jest to się może zawieszać ? a jak jest z tym EGR jak to sprawdzić ?
- palące się SRS od dawna juz, kiedyś coś zagrzebałem i się zapaliło, nie ruszałem centralki od srs, w fotelach wtyczki sprawdzałem, jest możliwość jakos odczytać skasować ten błąd ?
- co to jest za przewód pusta wtyczka obok pompy sprzęgła przy silniku do niczego nie pasuje po pusty posty dwu przewodowy wtyk, wiem ze w niektórych autach jest to wtyczka do podpinania kompa.
proszę o odpowiedz z góry dziękuje.
_________________ Łukasz
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 22, 2010 23:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 13, 2010 22:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Sro Lip 14, 2010 11:43
smith napisał/a:
na postuje skręcam kierownicą p lewo na maksa i przy końcu zaczyna buczeć w prawo jest to samo
To jest poprawny objaw, pompa przy przekładni skręconej na max jest bardziej obciążona i trochę buczy.
smith napisał/a:
otóż mam mamy twardy pedał hamulca aby zahamować porządnie trzeba się zaprzeć, powiem ze padeł ogólnie szaleje czasami na postoju jak naciskam wciąga go a czasami jest twardy jak by nie działało serwo
Wypadało by sprawdzić szczelność przewodu podciśnienia do serwa i odpowietrzenie hamulców. Przed odpowietrzeniem warto sprawdzić stan klocków i ew wymienić jeśli będzie taka potrzeba
smith napisał/a:
palące się SRS od dawna juz, kiedyś coś zagrzebałem i się zapaliło, nie ruszałem centralki od srs, w fotelach wtyczki sprawdzałem, jest możliwość jakos odczytać skasować ten błąd
Trzeba posprawdzać, przeczyścić wtyki przy poduszkach, napinaczach pasów. Podgląd błędów i kasowanie z kompa serwisowego.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum