Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam, kurde mam taki problem ciężko mi wchodzą biegi nei ważne który bo każdy przy wrzuceniu wstecznego zgrzyta , noi tak wymieniełem pope od sprzęgła w tamtym roku wysprzęglik w zimie noi teraz myślałem że jest układ zapowietrzony noi odpowietrzylem jeden dzień było dobrze pożniej znów to samo to juz sie staje uporczywe, sprawdziłem pompe no to kurde żadnego wycieku nic nei ma ten wysprzęglik wyglada tez na dobry bo nei jest niegdzie mokry, wiec nie wiem co jest grane, a może to jest mało istotne no ale dopisze , że w tym zbiorniczku od sprzęgła jest jakis strasznie brudny ten plyn
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 23:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 29, 2010 21:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie obraź się ale poziom twojej wypowiedzi jest tragiczny jak po 7 piwach... postaraj się pisać zrozumiale, to pomoże Tobie i nam. Co do usterki z twojego postu wnioskuję że najlepiej będzie jak odstawisz auto do mechanika bo sam nie będziesz w stanie zbyt dużo zrobić. Co do płynu w pompce, przelej układ parę razy, najlepiej pierw zdemontować pompkę i ją przepłukać.
u mnie też był brudny ale działało wszystko ok później poleciał wysprzęglik kupiłem reperaturki wymieniłem i pompę przy okazji(płyn też naturalnie teraz jest tak czysty że jak by go nie było)ale z biegami miałem problem zwłaszcza 1 i wsteczny też zgrzytały, dostałem się znów do wysprzęglika i wykrecilem troche tą regulacje co trzyma łapę o 2 obroty i jak ręką odjał biegi wchodzą jak ta lala
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
tak tak tez ma taka dziwna konsystencje olejowata a wlasnie najgorzej to jest z 1 i wstecznym bo 1 to praktycznie musze wbic a nie wrzucic pozbiej jakos idzie a wsteczny zgrzyta
[ Dodano: Pią Lip 02, 2010 22:31 ]
Zrobiłem tak jak mówiłeś tylko że regulacja jest na pompie od sprzęgła a nie na wysprzęgliku przekręciłem 2 obroty i jak ręką odioł. Wielkie dzięki za pomoc aż sie przyjemniej jezdzi
Witam, mam identyczny problem. Zalałem sprzęgło płynem DOT-4, odpowietrzyłem i dzień roverek pojeździł bez problemu, następnego dnia znów to samo, biegi wchodzą strasznie ciężko, a wsteczny zgrzyta, na dodatek sprzęgło nie stawia oporu żadnego. Chciałbym spróbować metody z poluzowaniem regulacji, ale jako że niewielkie mam doświadczenie, to chciałbym spytać, gdzie regulacja się dokładnie znajduje, czy trzeba coś rozkręcać czy dostanę się do niej po otwarciu maski. Byłbym wielce wdzięczny za fotki z lokalizacją tejże regulacji. Mój Rover to podobnie jak w temacie 620 sdi z 96'.
ja to regulowałem na wysprzęgliku teoretycznie od góry da rade ale jest troche nie wygodnie ...musisz otworzyć maskę i zdjąć puszkę z filtrem powietrza (dwie śubki odkrecić) jak juz to zwalisz to zobaczysz taką łąpę metalowa na skrzyni zlej to WD 40 lub czymś w tym rodzaju niech się pomoczy
- niech ktoś wcisnie sprzęgło a ty zablokuj tą łape jak sie odchyli (ja włożyłem kawałek rurki miedzy łape a skrzynie) jak tego nie zrobisz po wykręceniu bedzie cięzko to załapać pedał zostanie w podłodze to go odciagnij reką
- odkręć od tej łapy to co jest na zdjęciu w kółku wykręć wedle uznania ja wykręciłem 2 obroty
-poskładaj w odwrotnej kolejności
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
u mnie przy próbie wykręcenia tego przy wysprzęgliku ta rurka metalowa wyszła cała z wysprzęglika. Sprzęgło odbija po kilkukrotnym pompowaniu w pedał. Czy wg was wysprzęglik do wymiany (suchy jest) czy szukać przyczyny gdzie indziej?
jak nie cieknie to nie ma sensu go wymieniać jeżeli wyciek płyn po tym jak wyszła ta rurka to teraz trzeba odpowietrzyć sprzęgło dla tego musisz pompwać
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
napiszę trochę jaśniej - rurka wyszła, na jej końcu nie ma gwintu tylko rowek jakby na opaskę. Nie mogłem jej włożyć tak, żeby coś "zaskoczyło", weszła po prostu luźno. A sprzęgło jak nie odbijało wcześniej, tak nie odbija.
na tej rurce powinna być gumka tam gdzie ten rowek a że jej nie ma to lata ci luźno bez niej nie będzie to chodzić muszisz kupić nowe gumki chyba że znajdziesz starą ale jak spadła to może puszczać
odpowietrznik masz zaznaczony na niebiesko
[ Dodano: Sro Lip 14, 2010 11:22 ]
zobacz może gumka została w środku
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum