Sprawa dotyczy 2litrowego dieselka. Przez pierwsze 3miesiące jego dość twarde zawieszenie dawało frajdę, przez kolejne było akceptowalne, ale po ponad roku zaczyna irytować, że najechanie nawet na minimalną nierówność wyrywa plomby w zębach bez ostrzeżenia.
Proszę zatem o poradę, jak zawieszeniu w MG ZR ująć "sportowości", czy wymienić komplet na taki z R200, R25, czy sam przód (kolumny), czy tylko sprężyny.
_________________ Paweł S.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 22, 2010 09:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jako że zawieszenie od ZR'a diesla jest towarem deficytowym myślę, że dałoby rade dogadać się z jakimś forumowiczem na zamiane Na pewno Krzysi3k szuka(ł) http://forum.roverki.eu/p...profile&u=12844
Tylko weź pod uwagę, że na zawiasie od 25 auto będzie wysoko stać i jak masz 17tki to średnio wyglądać.
Jedyna rada to zamiana na zawieche od R25.
Ja bardzo chętnie, tylko decyduj się szybko jak coś, bo dziś miałem zamawiać kompletne zawieszenie od ZR, ale nie ukrywam, że taka opcja bardziej by mi się podobała, bo nie będę musiał szukać kupca na moje zawieszenie
azer, stokrotne dzięki Roverowy przyjacielu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum