No minęło trochę czasu i jak zawsze musiało coś wyskoczyć, a więc pomiędzy blokiem a pompą wody kapie sobie woda. Moje pytanie brzmi czy muszę ściągnąć rozrząd żeby wyciągnąć pompę ? ( podejrzewam że to uszczelka pomiędzy blokiem a pompą ?).
Jeśli tak to muszę też odkręcić łapę silnika i dźwignąć go ?
Jakieś wskazówki jak ściągnąć rozrząd ? nie odradzajcie mi tego bo i tak to zrobię a robię to pierwszy raz więc proszę o pomoc wychodzę z założenia że tylko samemu zrobisz dobrze już mam dość polskich mechaników którzy zamiast wymienić cewkę zapłonową stwierdzili awarie uszczelki, albo zepsutego termostatu też uszczelki pod głowicą.
Słyszałem że wystarczy "cechy" zrobić i mam ściągać się nie bać, czy ściągał ktoś już z was ? muszę ustawić jakoś odpowiednio koło ?
A może ma ktoś jakiś opis wymiany paska rozrządu
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 26, 2010 18:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak masz zręczne rączki to wystarczy jak zrzucisz górną części tej plastikowej pokrywy, poluzujesz napinacz paska, zrzucisz pasek, złożysz szczelnie pompę, założysz pasek zgodnie z rave i jeździsz, tam nie ma żadnej filozofii, ustawiasz wał na znaczniku, potem wrzucasz pasek na wałki rozrzadu, ustawiasz je w jednej pozycji, naciągasz pasek, kontrujesz napinacz, zakładasz klucz na wał, kręcisz parę razy żeby sprawdzić czy wszystko OK i czy zawory nie spotykają się z tłokami, odpalasz, jak silnik chodzi OK to zakładasz osłonę rozrządu, jak nie to wyłączasz silnik, ustawiasz wał na znaczniku i patrzysz który wałek rozrządu przestawiony, ustawiasz go i znów to samo od początku
jeśli nic nie pokopiesz przy składaniu to cała operacja zajmie ci około 30 minut
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum