Mam prośbe czy mógłby ktoś krok po kroku - łopatologicznie opisać mi jak zdemontować kokpit i wymontować płytke od sterowania nawiewem? Nie dizałają mi pierwszy i drugi bieg dmuchawy, z tego co wiem wystarczy wymiana rezystorów, ewentualnie tranzystora, jako że jestem elektronikiem myśle że podołam temu zadaniu
Ponadto zdemontowałem w weekend schowek i podbitke żeby dostać się do filtra kabinowego (pyłkowego), jest on za kilkoma "pudełkami" musze to wszystko demontować żeby wymienić filtr czy jest jakieś prostsze dojście?
Pozdrawiam - Łukasz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 13:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Żeby mieć dojście do rezystorów wystarczy schowek zdemontować.
Podbitki nie trzeba zdejmować, żeby filtr wyjąć. Odkręcasz schowek i taką metalową listwę usztywniającą i masz czarną puszkę, w której jest filtr. U góry i na dole są zaczepy do otwierania tego.
[ Dodano: Wto Wrz 07, 2010 14:25 ]
Zresztą, "szukajka" i do dzieła. Ktoś nawet wrzucał instrukcję filtrona odnośnie wymiany filtra.
Właśnie przed chwilą ją znalazłem i chciałem usunąć pytanie o filtr a z tego co widziałem to płytka jest w tej kolumnie co radio, pokrętła itp. więc mając zdjęcty tylko schowek do niej nie dojde chyba że o niewłaściwej płytce mówie
Ok. Już dzisiaj widziałem ale nie zdążyłem zdemontować. Na razie zauważyłem tylko że filtra kabinowego w ogóle nie ma a dmuchawa i tak kiepsko chodzi, powodem może być zabrudzony wiatrak? Bo słychać szeleszczenie liści.
Dzięki za zaangażowanie na hondzie jest opis dokładny fakt ale koleś tam głosi herezje co do wartości rezystrów. Jak się da takie jak on podał to po miesiącu znowu się poprzepala. Ja zrobiłem tak że rezystory są praktycznie zimne, ale troche się napociłem
Ostatni rezystor (czyli przez który przepływa prąd cały czas bez względu na bieg dmuchawy) to 5 połączonych równolegle rezytorów 10W 10R, kolejny to połączone równolegle 10W 2R, a jedynie trzecie wystarczył jeden 10W 1R.
Wiatrak czysty ale kiepsko chodzi, pewnie ma poprzecierane zwoje na cewkach. W tej sytuacji nie wiem czy jest sens kupować filtr przeciwpyłkowy. Powiedzcie mi czy jest duża 'strata' na sile nawiewu z filtrem względem bez niego?
Na razie zauważyłem tylko że filtra kabinowego w ogóle nie ma
bibson3 napisał/a:
W tej sytuacji nie wiem czy jest sens kupować filtr przeciwpyłkowy
Znaczy że miejsce na filtr jest, tylko jest puste?? Dobrze rozumiem? Jezeli tak to czy miejsce na filtr jest zaslepione? Bo jeśli nie, to wiekszośc powietrza goninego na nagrzewnice i kratki wentylacyjne ucieka tą dziura na filtr stąd może słabo dmuchac z kratek.
Nie, nie, nie Powiem tak całość jest komplenta nie ma filtra. Auto kupione nie dawno od pewnego jak się okazało bardoz nieuczciwego człowieka, który wiele "kwiatków" w nim ukrył. Podejżewam że zatarł mu się wiatrak i słąbo dmuchał dlatego wyciągnął filtr przeciwpyłkowy żeby stworzyć wrażenie lepszego podmuchu. Zaślepka jest, dziury nie ma, po prostu jest wyjęty filtr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum