Wysłany: Wto Sie 03, 2010 08:37 [R25 idt '00] szarpanie i zgasl - Pompa Vp30 padla
Witam was,
kto tutaj mowil z pompa Vp30 jest dobra Niestety utknolem na autostradzie dzis w nocy R 25 35km od celu czyli Alp w Austrii Auto zaczelo nagle szarpac i nie reagowalo na gaz i przy zjezdzie z autotrady po prostu zgaslo i juz nie odpali.
Z plakiem odpala ale po chwili gasnie czyli padla pompa a raczej ten glupi tranzystor i to dokladnie przy 206.000km Niestety do Polski mam stad teraz ponad 1000km i nie wiem co teraz zrobic.
Dwzonilem do serwisu co naprawia pompy w Grazu ale koszt mi mowil facet 780Euro Chyba ja wykrece i bym jakos wyslal do Polski zeby naprawili. Niestety mam strasznie wony internet tutaj i szukanie na forum trwa bardzo dlugo.
Mogl bys mi ktos np Jugol dc jakies namiary na jakas firme co naprawia te pompy Bym byl bardzo wdzieczny.
Fajnie sie urlop zaczal naprawde
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 03, 2010 08:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Sie 03, 2010 14:31
Remi poszło sms-em i nie demontuj całej pompy- tylko sam sterownik- 15 min. roboty. I ślij to jakimś DHL-em, to nawet po opłatach zamkniesz się w 700pln, tak myślę
[ Dodano: Wto Sie 03, 2010 15:31 ]
tu masz pokazówkę, jak go zdemontować bezpiecznie i szybko :
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jak wymontujesz to raczej zwykły zdolny elektryk Ci to zrobi
I ja chyba tak zrobie jeśli nie daj Boże mi kiedyś padnie. Wymontuje, zaniose do normalnego elektryka. Pokaże filmik i tyle
ahhh szkoda gadac auto stoi na parkingu Tyle dobrze ze nie ma zadnego zakazu i moze tak stac tam. 700zl to i tak tanio za naprawe i mi nawet warto zainwestowac bo nie mam tutaj lutownicy ani teraz ochoty to lutowac.
Ja te filmiki znam ale juz nie pamietam dokladnie jak sie sterownik wykreca. Cos mi tutaj youtube nie dziala ale dam jakos rade Dokladnie autko zgaslo pzy 206.000km Wiec niech sie nikt nie ludzi ze mu nie padnie Przy 150.000km mozna zaczac odkladac kase Dobrze ze mam jeszcze jakos na boku kase to pojdzie w naprawe. Nie sadzilem ze tak szybko padnie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Sie 03, 2010 17:46
Remi55 napisał/a:
kto tutaj mowil z pompa Vp30 jest dobra
...to na pewno nie byłem ja
[ Dodano: Wto Sie 03, 2010 18:46 ]
Krzysi3k napisał/a:
No ja 7 stów na pewno za takie coś nie dam Pewnie każdy inny nienastawiający się tylko na pompy, ale na ogólnie elektronikę to samo za 100 PLNów zrobi
...to była kwota orientacyjna jaką by zapłacił Remi wraz z kurierami w obie strony Austria- Polska- Austria, mnie to wyniosło z kurierami 450 pln i nie żałuję ani złotówki
I Houston mamy problem, odkrecilem wszystkie sruby od ECU pompy niestety nie udalo odkrecic jednej sruby od tego czujnika walu wpompie co jest zalany Dieslem. Pekli mi dwa klucze i przy 3. kluczu Torx 10 wyrobil sie gwint w srubie i nie odkrece tego
CO teraz kurcze zrobic, chyba calkiem utknolem
A drugie pytanie jak sie do skreca znow do kupy to trzeba jakos paliwa nalac do pompy czy moze tam byc powietrze bo tak znow poskrecalem i troche ropy przez chusteczke wyciagnalem
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sro Sie 04, 2010 20:53
Remi, nic się nie zalewa, składasz to do kupy jakeś to rozbierał, tylko w odwrotnej kolejności, następnie popuszczasz odpowietrznik na pompie i machasz gruchą aż poleci Ci ciurkiem paliwko, następnie popuść min. jeden przewód na wtrysku i też pompuj gruchą, lub zakręć rozrusznikiem- najlepiej jak są dwie osoby wtedy jedna od razu dokręca po odpowietrzeniu przewód.
[ Dodano: Sro Sie 04, 2010 21:53 ]
To w sumie nie pozostaje Ci nic innego jak albo całkowity demontaż pompy- współczuję, lub magik na miejscu, który by wlutował nowy tranzystor, ale wiem , że to chyba tam nierealne będzie
Jugol, Dziekuje za info wiec tak jeszcze zrobie choc nie bede odpowietrzal ny wytrskach w sumie
Nie wiem kto ta srube takw pompie dokrecil ze nie da rady jej odkrecic. Pierwsza od czujnika polozenia poszla a w tej 2. sie gewint zepsul dwie nasadki urwane i przy 3. nasadce sie gwint od torx zjechal
Demontowac tego nie bede zostawie najwyzej tak tutaj Rovera i wroce pociagiem i kiedys go moze jakos z holuje Mam dosc tego.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum