1. MAF - czy jeżeli wywala "27 - niskie napięcie" a nie "29 - uszkodzenie" to mogę przyjąć, że przepływomierz jest sprawny? to może być jakiś problem z kablem do czujnika?
2. CKP - brak sygnału oznacza brak napięcia/brak sygnału z czujnika?
3. czytałem już że najczęściej jest to problem z uszkodzonym kabelkiem przy wtrysku, zgadza się?
Z góry dzięki za pomoc
EDIT
Dodam jeszcze, że jedyny objaw nienormalnej pracy silnika to delikatne szarpnięcia przy normalnym/powolnym przyspieszaniu (nie "do dechy").
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 08, 2010 21:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie co prawda pokazywało inne błędy więc pewnie to co innego ale objawy z początku były takie same więc może warto sprawdzić wiązkę kabli silnika szczególnie przyjrzyj się kostce pod wężami od intercoolera...może coś pomoże.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 94 Skąd: WWA
Wysłany: Sro Sie 11, 2010 17:41
Do CKP raczej ciężko się dostać od góry więc na razie przeczyściłem tylko alkoholem izopropylowym styki od MAFa i czujnika przy wtrysku. Po czyszczeniu przejechałem ~50km bez jakichkolwiek objawów - możliwe, że pomogło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum