Forum Klubu ROVERki.pl :: R45 Aluramki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R45 Aluramki
Autor Wiadomość
marek501 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 304
Skąd: Kutno



Wysłany: Sro Sie 11, 2010 22:24   R45 Aluramki

Witam !! ! Po przeczytaniu kilku "pochwalnych postów " na temat właśnie aluramek skusiłem się i też zakupiłem do swojej 45-tki oczywiście najbardziej polecane od DIDO .
I po moich doswiedczeniach stanowczo ich nie polecam przynajmiej do R45 .Te na pokretła jeszcze jakoś do wytrzymania chociaz były z 1 mm za luźne problem rozwiązała nawinięta taśma teflonowa i jakos się trzyma .Z kolei te na zegary totalna porazka -otwory w desce sa stożkowe a ich głębokość zwiększa w kierunku na boki .Aluramki od dido dedykowane do R45 sa wycinkiem walca a ich głębokość jest równa na całym obwodzie konkretnie to wygląda totak że po założeniu do połowy obwodu ok a póżniej bardzo widoczny szary półksiężyc -ramki są normalnie za płytkie i nie zakrywaja otworu od obrt. i predk. na całym obwodzie . Zwrócic nie mogę bo juz trochę pozaginane. Wyrzucone kilkadziesiąt zł i troche straconych nerwów ,jak będę miał chwilę to je wyp....

pozdr .marek 501
_________________
marek501
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 11, 2010 22:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 22:36   

marek501, kolego proponował bym wklejenie zdjęcia z problemem, bo zbytnio nie chce mi się wierzyć ze tak jest źle jak opisujesz. Widzę również że bardzo pobieżnie przeczytałeś lekturę na forum poświęcona alu ramek, gdyż sam kilka razy opisywałem sposób montażu w zegarach i na pokrętła. :) I napiszę jeszcze raz wystarczy moneta 2 zł zrobić na zewnątrz rant który spowoduje że wciśniemy owe alu ramki na wcisk tak aż będziemy mieć wyczuwalny wskok w org. otwór. :)
U mnie to jeździ ponad 2 lata i jeszcze ani razu nie wyleciało :)
 
 
 
marek501 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 304
Skąd: Kutno



Wysłany: Czw Sie 12, 2010 18:07   

Witam!!! załaczam fotki na potwierdzenie tego co pisałem wcześniej . Ramki oczywiście że zagiąłem od tyłu na małych tarczach na całym obwodzie na dużych tylko na 1/3 obwodu bo tylko tyle wystawało od tyłu.
_________________
marek501
Ostatnio zmieniony przez marek501 Czw Sie 12, 2010 18:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 18:29   

:hm: Gdzie te fotki ??

[ Dodano: Czw Sie 12, 2010 18:29 ]
No ciekawe, u mnie te na zegary weszły idealnie, natomiast potwierdzam, że te na pokrętła są niedopracowane. Zrobienie rantu też nic nie daje, bo poprostu są krótsze niż głęgokość oprawki.
A próbowałeś docisnąć z tam gdzie nie dochodzi, w ten sposób aby wystawało trochę aluramki z drugiej strony a następnie np śrubokrętem dogiąć na obwodzie ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marek501 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 304
Skąd: Kutno



Wysłany: Czw Sie 12, 2010 18:57   

Tak , są dociśnięte na max - aluramka ma za małą wysokość o jakies 4 mm .tak jak wcześiej pisałem otwor ma niesymetryczną głębokość zaczynając od środka na zewnątrz zaczyna się od jakichś 6mm a kończy na 12mm . I taka firma jak dido powinna o tym wiedzieć jak chce mieć zadowolonych klientów .
_________________
marek501
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 19:06   

Wychodzi na to, że zegary poliftowe przeszły jakąś zmianę. U mnie w R400 otwory mają jednakową głębokość na całym obwodzie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Czw Sie 12, 2010 22:53   

tronsek, przychylił bym się do twojej wypowiedzi że zegary od R45/ZS lekko się różnią, jak mam zamontowane zegary od MG ZS 2002 r. i wydaje mi się że okręgi od tarcz są lekko inaczej wyprofilowane niż w R400. Patrząc na obrotomierz na wprost mam złudzenie ze z lewa jest krzywy :) Dobre nie ??
 
 
 
marek501 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 304
Skąd: Kutno



Wysłany: Pią Sie 13, 2010 18:51   

Witam!!! Napisałem maila do DIDO - odpisał że "wszystkiemu winna jest budowa licznika i że prawidłowe zamontowanie ramek nie jest proste " -moim zdaniem ich prawidłowe zamontowanie w tym modelu jest niemożliwe i nie powinien mieć ich w ofercie .

pozdr.
_________________
marek501
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] aluramki
pisklak46 Tuning wizualny 11 Wto Lut 08, 2011 17:38
Rozan99
Brak nowych postów [MG ZR 1.4 2005 facelift] chromowane air venty + aluramki...
donell Tuning wizualny 1 Czw Sie 09, 2012 16:57
leszczu
Brak nowych postów [R600] Aluramki na zegary + oryginalny gadżet
moja najnowsza modyfikacja
Mayson Tuning wizualny 20 Nie Mar 28, 2010 14:42
Mayson



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink