Wysłany: Sro Sie 25, 2010 05:43 [R620] Zerwany pasek klinowy
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam, podczas powrotu z wyjazdu zerwł sie pasek, tzn przepołowił się na dwie części. Jedną polowke uciąłem a druga sie trzymała. I teraz pytanie, jaka firma robi dobre paski wielorowkowe? i czy wystarczy wymienic tylko pasek czy trzeba cos jeszcze wymianiać?
_________________ dozwolona ilość znaków: 255
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 23, 2011 00:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 25, 2010 05:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Gates, Contitech, paski tych producentów polecam, wysoka jakość i dobra cena, nigdy żadnych problemów, co do wymiany to nie chcę cię wprowadzać w błąd, nie jestem pewien jest tam napinacz paska to jeśli ma już jakieś oznaki zużycia, to tylko on jedynie mógłby być do wymiany, ale raczej nie ma takiej potrzeby.
Jakbyś musiał kupić to rolka ma wymiary 17x70x26 i pasuje od VW, Ford, Opel, PSA (szukaj po wymiarze), samo łożysko ma oznaczenie 6203 dwustronnie uszczelnione.
Cały napinacz kosztuje tyle jakby był zrobiony ze złota.
To są ceny do R400 Cena samonapinacza do R600 oscyluje ok. 700PLN-ów
a czego taka różnica? te silniki nie sa takie same ? Pamietam jak kiedys pytalem o ten napinacz to koleś wołał 550zł, ale dalo sie zreanimować moj stary. A co do samej wymiany paska to ile kasy trzeba przygotować na to ? Chyba nie bedzie to bardzo drogie nie ?
ZTCP sa 2 wersje owego napinacza i różnią się one jedynie bolcem ustalającym, raczej jego umiejscowieniu- przesuniety jest chyba o 90stopni a różnica w cenie kolosalna. Wydać 250 a 600-650pln to chyba lepiej kupić "nowszą" wersje i ją przerobić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum