Wysłany: Wto Sie 17, 2010 20:07 [ Rover 214 Si ] Parę pytań nowicjusza
Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum, być może niedługo stanę się posiadaczem rover'ka Ale wcześniej mam parę pytań.
Pierwsze tyczy się klimatyzacji. Dlaczego w niektórych modelach jest ona montowana obok przycisku świateł awaryjnych a w innych między suwakami nawiewów? Na forum wyczytałem że jeśli przycisk od klimy jest między suwakami to jest ona niefabryczna. Takich modeli znalazłem już trzy. Czy aby na pewno jest to klima niefabryczna? Dwa znalazłem dodatkowo z szyberdachem co może budzić podejrzenia ale jeden bez szyberka z przyciskiem od klimy oczywiście między suwakami. Jak to więc jest?
Drugie pytanie dotyczy silnika 1.4 16V. Czy w tej wersji silnikowej ABS też był w opcji? A może nie zważać na ABS i brać bez?
Pozdrawiam!
Dzięki z góry za odpowiedzi.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 20:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Berg, dobrze wyczytałeś, klima oryginalna jest koło awaryjnych, każde inne miejsce jest nieoryginalne. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby włącznik dokładanej klimy zrobić także koło awaryjnych.
Klima nie ma nic wspólnego z szyberdachem.
ABS w okrąglakach był opcjonalny, w każdym modelu (nie jestem pewien jak w dieslach było). Wersje 1.4 z ABS do '98 włącznie miały wtedy tarcze z tyłu, po '98 bębny.
Osobiście bez ABS bym nie brał, ostatniej zimy uratowało mnie to przed 2-3 dzwonami
leszek95b, zastanawia mnie fakt że we wszystkich trzech modelach przycisk jest taki sam, w tym samym miejscu, w komorze silnika wszystko tak samo 'poukładane'. Może po prostu Rover przeniósł przycisk w inne miejsce? Może ma to związek z numeracją? Z tego co zauważyłem '200' ma na środku, a '214' między suwakami?
Może po prostu Rover przeniósł przycisk w inne miejsce? Może ma to związek z numeracją? Z tego co zauważyłem '200' ma na środku, a '214' między suwakami?
Nie, nie i nie
Zapewnie Diavia czy cośtam innego była montowana przez dealerów w podobny sposób
mi_sza1, Tak wiem że oba są 75KM. Dałem je tylko na przykład żeby porównać klimę fabryczną i nie fabryczną. Pewnie lepszy będzie 1.4 16V tylko tam jest kolektor plastikowy, tak? A on wymusza instalację IV gen. Ile ona kosztuje?
Nie wiem czy ważne czy takiego szukasz ale oba są 75KM.
Jeśli szukałbym 1,4 to tylko 8V. Dynamika do normalnego jeżdżenia jest bardzo dobra i niewielki spalanie. U mnie przykładowo wychodzi 7 na mieście, na trasie mniej. Koledzy z 16V dochodzą do 10 na mieście.
Berg napisał/a:
leszek95b, chodzi ci o włącznik od klimy?
A reszta rzeczy?
ten fioletowy to ma jakiś włącznik extra koło awaryjnych, a poza tym ma urwany jeden spryskiwacz, a na dodatek ma je podgrzewane co jest ciekawostka (chyba że świecą w ciemności )
[ Dodano: Pią Sie 20, 2010 09:31 ]
kropki to nie wiem, ale cyferki to rok produkcji szyby.najlepiej żeby auto miało wszystkie szyby z jednego roku,ale odchyłka roku w dół jest możliwa, bo może zapasy mieli.Gorzej jak szyba jest młodsza jak dla mnie
Witam
Mam jeszcze parę pytań. Pierwsze dotyczy skrzyni automatycznej. Bać się jej czy brać jeśli sprawna?
Drugie dotyczy wersji 216. Sprzedający pisze że auto posiada ABS, ale ja nie wiedzę nigdzie pompy ABS. Czy w wersji 216 jest umieszczona w innym miejscu niż w 214?
http://img01.allegroimg.p...32/1198213233_5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum