BorysOpole, nie jestem pewien jaka jest norma kompresji w T serii, ale patrząc na tę stronę http://www.roverki.pl/cha...pis-modelu.html jest to bdb wynik 1. 11,5, 2. 11,5, 3. 11,5, 4. 12 jak dla mnie super , na pewno nie jest źle.
Niewielka różnica 0,4 bar, ja bym się nie przejmował, u ciebie różnica ciśnień wynosi ok 4-5% i to tylko na jednym cylindrze ,ale niech się jeszcze wypowiedzą inni użytkownicy 600T. Zacytuję ci pewien tekst "Różnice ciśnień sprężania między poszczególnymi cylindrami nie powinno być większe niż 10% najwyższego odczytu. Spadek ciśnienia sprężania o 15 ? 20% w stosunku do wartości nominalnej, tzn podanej przez producenta lub obliczonej ze wzoru, świadczy o dużych zużyciach tłoka, cylindra, pierścieni tłokowych i zaworów, mających wpływ na obniżenie parametrów pracy silnika i jego trwałości, które kwalifikują się do naprawy." oraz "Niewielki wzrost ciśnienia sprężania może świadczyć nie tylko o nieszczelności zaworów, ale również o uszkodzeniu uszczelki pod głowicę. Jeżeli przebicie nastąpiło do układu chłodzenia, to dodatkowym objawem niesprawności będzie występowanie przedmuchów gazów spalinowych do układu chłodzenia podczas pracy silnika. Natomiast jeżeli przebicie uszczelki nastąpiło miedzy cylindrami, to jedyna wskazówką o usterce będzie stwierdzenie zaniżonego, i w przybliżeniu jednakowego ciśnienia sprężania w sąsiednich cylindrach. Może się również zdarzyć, że wynik badania będzie wyższy od wartości nominalnej. Będzie to spowodowane przez odłożenie się na dnie tłoka i w głowicy cylindra nadmiernej warstwy nagaru." Spreparowane obrzydliwie przeze mnie z tej strony http://www.sciaga.pl/teks...ach_spalinowych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum