Wysłany: Nie Sie 29, 2010 08:24 [R620] POMOCY!! Jak otworzyć pokrywę silnika??
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Jak otworzyć pokrywę silnika, gdy urwie się linka??
Nie śmiejcie się, ale ja w ogóle nie podłączyłem do zamka linki, gdy naprawiałem czujnik z alarmu. I teraz mam duży problem nie wiem jak otworzyć maskę?? Proszę o pomoc!
_________________ ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 22, 2011 23:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 29, 2010 08:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
NO widzę, ale ona nie jest założona do zamka.
Doszłem do wniosku, że ściągnę przedni zderzak, tylko nie wiem za bardzo jak on jest przymocowany, na razie znalazłem 2 śruby pod lampami.
_________________ ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
Nie rozumiesz mnie. To mi nic nie da. Ja ci tą linkę mogę całą wyciągnąć a i tak się maska nie otworzy, bo ona w tej chwili nie jest podłączona do zamka w pod pokrywą.
Ma ktoś może rysunek techniczny tego zamka pod klapą, żeby wiedzieć za która część trzeba ciągnąć.
_________________ ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
Zderzaka nie zdejmiesz bez otwarcia maski.
Zaraz zejde na dol do auta i zrobie fotki.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nalezy sie zaopatrzyc w sprzet zdjecie 1.
Potem nalezy wsadzic reke jak pokazuje strzalka zdecie 2.
Potem nalezy wsadzic sprzet w dziurke jak pokazuje strzalka zdjecie 3.
Potem sprzet nalezy przesunac jak pokazuje zdecie 4, aby przesunac zapadke na zdjeciu 5.
Sorry, ze tak dlugo, ale musialem sie pobawic, bo nasze forum ma ogranicznik w rozmiarach zdjec. Szkoda, bo na tych nie widac tak dobrze.
Milej zabawy
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez Perez Nie Sie 29, 2010 12:40, w całości zmieniany 1 raz
[ Dodano: Nie Sie 29, 2010 13:42 ]
Wyglada na to, ze producent przewidzial, ze moze sie urwac linka.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Probuj dalej, sprezyna sluzy do cofania tylko. Wiercic nie ma co, bo to rozwiazanie Wieśka mechanizatora
[ Dodano: Nie Sie 29, 2010 14:43 ]
Bez kitu, zaraz zejde jeszcze raz i sam sprobuje otworzyc srubaczkiem
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
I co udało ci się??
Wytłumacz mi ruch na przed ostatnim zdjeciu. To trzeba w prawo czy w lewo? Trzeba mieć strasznie chudziutkie rączki
[ Dodano: Pon Sie 30, 2010 17:23 ]
Ok, otworzyłem ją. Tak jak mówiłeś, tylko że źle to robiłem, bo cisłem w prawo, a trza było w lewo. Dziękuje serdecznie za pomoc.
_________________ ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum