Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Jeszcze nigdy nie sprawdzałem błędów na komputerze i naszła mnie taka ochota. Tylko w tym problem, że nie jestem pewny, czy stare błędy zostały usunięte, przez serwis bosch'a.
Jak zresetuje komputer teraz i pojeżdżę jakiś tydzień, to powinny się pokazać teraźniejsze błędy, co nie
I jeszcze jedno - w czasie kasowania komputera trzeba mieć wsadzony przewód w złącze 4 i 16??
_________________ ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 22, 2011 23:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 02, 2010 18:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A pali ci sie check engine ? bo jezeli nie to nie masz błędów które wybłyska ci check.
Z kasowaniem błedów chodzi o to że jak błąd nie wystąpi przez kolejne 50
czy 55 przekrecen kluczyka w zapłon to się sam kasuje i nie musisz mieć zwartych tych pinów
Błedami są wykraczające ponad norme wskazania czujników , serwis usunął przyczyne tych błedów a jezeli znów wystepują to znowu są do wymiany lub naprawy wskazane podzespoły
Kontrolka check engine pali mi się tylko jak załączam zapłon, potem gaśnie, a ja odpalam auto i jeszcze się nie zdarzyło żeby się zapaliła. To oznacza, że nie ma żadnych błędów i nic mi nie wykaże oprócz punktu 12, czyli start diagnostyki
_________________ ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
Kurcze jak szybko miga, wydaje mi sie, ze u mnie w benzynie migalo duzo wolniej.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum