Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 19 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 19:49 [Honda Accord] Silnik chodzi idealnie a jest duże spalanie
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam. Proszę o prostą odpowiedź co może być jeżeli samochód nie kopci równo pracuje, dobrze przyśpiesza, wymieniony przepływomierz i egr wszystkie węże sprawdzone, a mimo to pali mi 10l/100km w cyklu mieszanym z tym że wogóle nie jeżdżę w mieście tylko czasami pokonuje krótkie odcinki.
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 13:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 19:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 19 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 21:19
hamulce nie trzymają jak go nawet rozpędzę do 100 i puszczę na luzie to leci i leci i praktycznie nie zwalnia więc nie trzymają hamulce, ciśnienie w oponach jest ok. Co do układu paliwowego to ostatnio wymieniłem filtr i sprawdzałem wszystko i żadnych nieszczelności nie zauważyłem. A ile Ci teraz pali Twój R600 ? czy może być np. padnięty jakiś czujnik temperatury np. i komputer daje za dużą dawkę paliwa lub wtryskiwacze źle ustawione lub już rozregulowane???
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 256 Skąd: Płońsk
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 21:41
może pompa wtryskowa potrzebuje regeneracji?
Brat miał podobny problem w swoim DIESLU jak mu padła. tylko że do tego było trochę czuć ropą przy silniku jak była maska otwarta. Nawet CHECK mu się nie zapalał że coś z pompą nie tak.
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 19 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 21:48
no powiem szczerze że trochę czuć może nie samą ropę ale takie jakby spaliny niedopalone, ale wydawało mi się że to może być przez to że łącznik elastyczny już przepuszcza, ale jutro jadę to wymienić to zobaczę. Silnik od strony pompy wygląda jak nowy nie było nic myte a tam jest suchutko, nie wiem czy to pompa, w końcu nie kopci.
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 19 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 16:06
dziś wymieniłem łącznik elastyczny od tłumika i się wystraszyłem bo w ogóle nie słychać turbiny ale chodzi dobrze więc pewnie gwizdało al tłumikiem naprawiłem przy okazji drżący drążek od biegów (wystarczy zeszlifować nity i wyjąć tulejkę z widełek, moja się nie nadawała i koleś ze wsi ma tokarkę to dotoczył mi nową z plastiku wymiar 18,3mm x 45mm x 8mm) teraz widać jaki bieg jest włączony lewarek jest sztywno i nie hałasuje) . No i właśnie jak już nastała ta cisza zauważyłem że obroty silnika minimalnie falują ale jest to praktycznie nie zauważalne na obrotomierzu, aczkolwiek jak się dobrze przyjrzeć to się zauważy. Czym to może byś spowodowane??
obroty silnika minimalnie falują ale jest to praktycznie nie zauważalne na obrotomierzu, aczkolwiek jak się dobrze przyjrzeć to się zauważy. Czym to może byś spowodowane??
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 19 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 20:06
i co wymyślił ktoś przyczynę tego. wymieniłem węże od turba wszystkie i nic się nie poprawiło. mali 11L/100km. przyśpieszenie na 4 od 60 do 100 to 9 sekund. Mam pytanie czy problem polega na tym że autku brakuje mocy i nadrabia paliwem i dlatego dużo pali czy po prostu coś sprawia że pompa podaje za dużą dawkę. Co w ogóle odpowiada w sdi za dawkę paliwa?????????????????????????????????????? bo na pewno nie przepływomierz bo 3 sprawdzałem i na każdym jest tak samo a nawet bez jest identycznie. Byłem w serwisie boscha i gość mi sprawdzał kąt wtrysku i powiedział że jest dobry. Co to może BYC???? proszę abyście się w to zaangażowali ponieważ to super autko chodzi zajebiście, ale jak nie zacznie mniej palić to je sprzedam zresztą już wystawiłem na allegro bo się wkurzyłem, ale nie chcę się jej pozbyć bo jest śliczna.
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 21 Skąd: okolice Kłodzka
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 18:17
Dawka na pompie zawiera się przeważnie w granicach 3-6 mg (przy czym 3 to większa a 6 to mniejsza). A odłącz ten wężyk EGR od trójnika, a trójnik zaślep wężykiem ze śrubką na końcu, może to wina recyrkulacji.
Moj tez za duzo palił bo ok 9l/100km. Zapodałem mu środek do czyszczenia wtrysków i spalanie spadło. Nie wiem czy to był zbieg okoliczności czy po prostu to pomogło. Teraz trasa w zależności od predkości 5.5 do 6.2l/100km.
Ja mam pompę mechaniczną.
Mam ten sam problem. Jak dla mnie to auto pali za dużo, 7 litrów na 100km jeżdżąc do pracy ok. 12km nie po mieście i czasami wypady gdzieś do miasta ale to sporadycznie na miesiąc. Miesięcznie wydaje na paliwo ok 450zł także dla mnie to bardzo dużo. W zimie spalanie było w granicach 8,5-9l. Byłem u kilku już mechaników, sprawdzali mi wtryski, ustawiali dawkę, wymieniałem filtry i nic nie pomagało. Nawet ostatnio kupiłem środek do czyszczenia układów diesla i też nic. Jeden z mechaników powiedział mi że te silniki (a to jest stary silnik hondy) tak mają, że one nie są ekonomiczne i tak palą. Też myślałem o sprzedaży, nawet był kilkanaście razy wystawiany i nikt się nie zgłosił, ale chyba pozostaje mi na razie nim jeździć i lać paliwo i słono za nie płacić.
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 19 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 20:24
Ja sprawdziłem wreszcie błedy, wszystkie wężyki i nawet powymieniałem, wyczyściłem egr, zresetowałem kompa i zacząłem jeździć 90km/h i teraz pali mi przynajmniej tak mi się wydaje za 50zł robię 145km, czyli już lepiej niż było ale co to za jazda 90 na godzinę ( coś jest nie tak, ale ani nie kopci ani oleju nie bierze, żadnych błędów, wszystko szczelne, pali o strzał, nie wiem co może być, przecież jak by pompa za dużo paliwa dawała to by kopcił troche a tu dym taki że go nie widać. Jak tak dalej pójdzie to przerzucę się chyba na opał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum