Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 10:00 Bardzo proszę o opinię Rover 200 1.4 1999
Mam zamiar kupić Rovera choć mam skrajne uczucia co do marki.... o żadnym samochodzie nie naczytałem się tylu dobrych i złych rzeczy wiec proszę o pomoc w wyborze
na jednym zdjęciu jeden kierunek trochę wypał, na następnym jest już poprawiony, sprawdź przednie nadkola, pas i resztę z przodu czy tam nie było puknięte zbyt mocno. Wygląda w miarę ok chodź zastanawia mnie właśnie przód. Jeżeli kupisz w miarę dobre auto z 200 będziesz zadowolony. Co do przebiegu to tak realny jak Święty Mikołaj
faktycznie nie zwróciłem uwagi na ten migacz w sensie przebieg za mały?
Za mało... za granicą jeździ się sporo bo jest gdzie i jest po czym . 90% Aut komisowych jest kręconych właśnie na magiczne liczy 130- 170 tys . Uwierz mi na słowo... Te kręcenie jeszcze nie jest przesądem nad autem, ważny jest jego rzeczywisty stan techniczny. Tutaj migacz i trochę inny odcień przedniego nadkola coś tam sugeruje, ale trzeba oglądać. Auto ma 11 lat, mogło być drobne przetarcie i będzie dobrze służyć. Zwróć uwagę na detale, takie jak wytarcie kierownicy, gałki zmiany biegów, manetek, klamek, śrubek pod maską ( oryginalnie pomalowane lekko zaśniedziałe zardzewiałe) jeżeli są świeże czy obdarte wiesz że element ruszany a w takich autach często nie dba się o takie drobiazgi. Ja bym oglądnął ten model, sprawdź płyn chłodniczy i olej, dodatkowo rozrząd.
-pod wzgledem spasowania wygląda
-jedna rzecz mi się nie podoba. Wskaźnik od temperatury pokazuje podwyższoną temperaturę, a to nie bardzo ze względu na HGF
-no i obroty silnika są lekko za wysokie
-brak tylnych emblematów, co może świadczyć o jakiejś przygodzie z tyły, ale nie koniecznie.
-koniecznie sprawdź go pod względem HGF
Tak na szybko to zobacz czy nie mazi tzw. majonezu w zbiorniczku od płynu chłodniczego, na bagnecie od oleju i pod korkiem wlewu oleju.
witam, miałem problem z HGF weź go porządnie przeciągnij kilka razy do dużej prędkości hamuj silnikiem ( przy spokojnej jeździe wszystko było ok) . Jak temperatura skoczy to HGF u mnie to było jedyne co wskazuje na HGF, prócz tego ubywało trochę wody, mazi pod korkiem nie było, nie dymił na biało, olej był cały czas w normie. Możesz zrobić jeszcze tak, jak podejdziesz do auta ( ważne by silnik był zimny) odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego jak się poziom płynu gwałtownie podniesie to też HGF. A jeszcze po uruchomieniu poziom płynu gwałtownie się podnosił.
Bardzo dziękuje za pomoc w wyborze. Od piątku jestem szczęśliwym posiadaczem tego roverka:) po przejechaniu 300km jestem bardzo zadowolony mam nadzieje że nie będę nigdy żałował wyboru
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum