Całkiem dobry tekst, przynajmniej nie piszą ze nigdzie nie ma części itp itd Ale zaskoczyło mnie to że koleś pisze o słabym wyposażeniu ? Ja do tej pory nie spotkałem jeszcze 200/25 bez elektrycznych szyb z przodu itp...
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
A co do kosztów utrzymania to nie wydaję mi się żeby były zdecydowanie wyższe od golfa i opla a nie podobały mu się duże nadkola widać nie miał się do czego przyczepić
w mojej 200 była klima dla ubogich, szyby elektryczne, lusterka też. Gazeta niemiecka więc i nie gloryfikują angielskich aut. Golf i opel popularniejsze to i części tańsze i częściej kradną
Troszeczkę te ceny R25/MG ZR są zaniżone... MG ZR za 14tys? a te po liftingu za 15? Chyba od Turka i poskładane z 5 innych sztuk...
R25 chodzą od 10tys w górę...
W 100% zgodzę się z podsumowaniem autora "konkurenci poszli do przodu Rover został w latach 90..." i jest to główny powód dla, którego przy zakupie nowego auta nawet przez chwile nie myślałem o R25. Ani silnik nie zachwyca, ani wyposażenie, ani też stylistyka bo nie oszukujmy się cały czas jest to praktycznie ten sam Rover co w 95 r. Może w połowie lat 90 elektryka i klima robiły wrażenie ale nie w autach po 2000r....
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum