Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 1.6 16V 96r]Nierówno pracuje silnik na postoju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 17:49
[R416 1.6 16V 96r]Nierówno pracuje silnik na postoju
Autor Wiadomość
Mirson 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa



  Wysłany: Nie Lip 25, 2010 21:29   [R416 1.6 16V 96r]Nierówno pracuje silnik na postoju

Witam proszę znawców tematu o szczerą odpowiedź

Rover 416 1.6 16V z 96r kiedy włączę silnik i ruszę następnie się zatrzymam to silnik nie powraca na postojowe obroty tylko trzyma się na poziomie 1500-2000. Co się zepsuło? tak samo dzieje się jak silnik jest rozgrzany nie ma znaczenia ile przejadę bo i 50, 150,200km jechałem i cały czas to występuje. Gdzie leży problem?

Nadmienię, że wszystkie części do Rovera kupuję tylko oryginalne.

Co mogło się stac? z tym silnikiem, ze nie ma wolnych obrotów na postoju. Tankuję na NESTE 95 jeżeli to pomoże ale od pięciu lat jak go mam pierwszy raz się coś takiego zdarzyło.

Pomocy

[ Dodano: Nie Lip 25, 2010 21:29 ]
Dodam

Pani Moniko serdecznie dziękuję za pomoc dobra robota jestem bardzo wdzięczny za czas i cierpliwośc.\

Mirson
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lip 25, 2010 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 25, 2010 21:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jupik
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lip 25, 2010 21:35   

Do sprawdzenia silniczek krokowy,przepustnica a może po prostu zacina ci się linka w pancerzu
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Lip 25, 2010 21:35   

Witaj
Wpisz szukajce "silniczek krokowy " lub "przepustnica " a szukajka prawdę ci powie :wink:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Lenin 




Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 26, 2010 09:51   

Ja miałem to samo, ale tylko 2 dni, potem problem sam ustał.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 26, 2010 22:01   

Zobacz tu :wink:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=58231
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Mirson 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lip 27, 2010 21:28   

Dziękuje wam za poradę

dziś dowiadywałem się o przedział cenowy bezpośrednio w Anglii tak dla info dla Was wszystkich

1. Przepustnica wraz termostatem, który otwiera lub zamyka dopływ po 30% rabacie za 430zł
2. Silniczek krokowy po 30% rabacie za 350zł
Dodatkowo pytałem o sam maszcik do anteny tej na dachu bez mocowania po rabacie za 50zł

Zastanawiam się czy zamawiac raczej jestem na tak chyba, że coś macie w zanadrzu.

Mirson
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 11:02   

Mirson napisał/a:
1. Przepustnica wraz termostatem, który otwiera lub zamyka dopływ po 30% rabacie za 430zł

A jaką masz przepustnicę . Aluminiowa czy plastikową, bo jak to pierwszą to możesz używkę u nas w Polsce kupić za 100 zł
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Mirson 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sie 08, 2010 11:35   

Wiesz co... nie mam zielonego pojęcia jaka ona jest czy plastikowa czy aluminiowa.

Już wszystkie graty do remontu sprowadziłem z fabryki. W niedługim czasie weźmiemy się za kapitalny remont:
1. Wymiana uszczelki pod głowicą autko ma 14 lat więc trzeba to zrobic
2. Planowanie głowicy
3.Wymiana przewodów wysokiego napięcia
4.Wymiana wszystkich uszczelek silnika np. kolekt.ssący, wydech.,itp.
5.Wymiana oleju i filtra oleju
6.Wymiana śrub bloku silnika
7.Wymian filtra kabinowego
8.Wymiana przepustnicy

Wszystkie wymienione części są oryginalne

Wczoraj wróciłem z trasy W-wa Konin W-wa 460km najszybciej jak jechałem to 140km/h autko sprawuje się dobrze po za tym że nie wraca na wolne obroty jak je wymuszę to trzęsie dlatego postanowiłem zrobic remont.

Dziękuje wam za poradę jeżeli ja wam mogę pomóc w czymś to pytajcie

Mirson
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 08, 2010 12:16   

Cytat:
Wiesz co... nie mam zielonego pojęcia jaka ona jest czy plastikowa czy aluminiowa.

Przecież to widać bardzo dokładnie :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Mirson 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 09:30   

Nie mam odniesienia jak wygląda plastikowa a jak aluminiowa. Teraz już nie ważne robię remont części już są tylko czas jeszcze. Muszę znaleśc a przede wszystkim mój mechanik

Mirson
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 09:36   

Jeśli autko chodzi dobrze a tylko masz problemy z tymi obrotami (krokowy lub przepustnica) to ja bym na twoim miejscu silnika nie ruszał. Narobisz sobie tylko problemów. Nie masz wycieków, nie masz HGF więc po co to rozkręcać?
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Mirson 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 08:47   

Witam, wymieniłem:
1.przepustnicę
2. silniczek krokowy
3. kable elektryczne

Problem nie ustał nadal mam tak samo jak miałem nic się nie zmieniło chyba ruszę ten silnik tym bardziej, że gdzieś mi ucieka płyn chłodnicy co parę dni muszę dolewac.

Mirson
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Silnik nierówno pracuje
tomi78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Kwi 25, 2009 12:32
merlin11228
Brak nowych postów [R416] Problem auto pali ale silnik pracuje nierówo
resonQ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Pon Maj 12, 2014 13:48
dirtdaras
Brak nowych postów [45 2.0TD 05`] GŁOŚNO PRACUJE SILNIK
adamo48 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pią Kwi 16, 2010 10:47
Brt
Brak nowych postów [MG ZS] silnik pracuje jak traktorek,na zimnym.
edwincal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Paź 02, 2012 18:31
edwincal
Brak nowych postów [R420] SILNIK PRACUJE PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU
1973krzysiek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Mar 10, 2008 09:19
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink