Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T] Centralny nie zamyka auta
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T] Centralny nie zamyka auta
Autor Wiadomość
loopo 



Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 22
Skąd: Lodz



  Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 10:33   [MG ZT-T] Centralny nie zamyka auta
Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002

Witam wszystkich użytkowników Forum i aut MG Rover. Jestem świeżym posiadaczem MG ZT-T 2.5v6 z 2002 roku, i mam w zasadzie z nim tylko jeden problem z którym nikt nie potrafi sobie poradzić, a mimo iż od kilku dni studiuję forum nie znalazłem takiego problemu.
Do rzeczy:
Nie mogę zamknąć auta tak, by zadziałał centralny zamek - zamykanie pilotem nie działa w ogóle (bateria w pilocie nowa, próba synchronizacji nie przyniosła żadnego rezultatu) kluczykiem zamykam tylko drzwi kierowcy. Otwieranie działa bez problemu zarówno pilotem jak i kluczykiem otwiera wszystkie drzwi. Zamykając auto od środka przyciskiem koło ręcznego hamulca również zamyka i otwiera wszystkie drzwi. Co jeszcze udało mi się ustalić - po odpięciu i ponownym podpięciu skrzyneczki od (chyba) centralnego znajdującej się za schowkiem przed pasażerem zamykanie centralnego zaczyna działać ale TYLKO 8 razy :/ Osiem razy da się zamknąć auto pilotem i otworzyć, po 8 razie czar pryska ;) i zamykanie przestaje działać. Udało mi się podmienić tą skrzyneczkę na drugą od Rovera 75 i sytuacja jest identyczna.

Dodam, że auto wyposażone jest w fabryczny alarm sterowany z pilota w kluczyku - sprowadzone z Niemiec, nie przekładka.

Może ktoś zetknął się z takim problemem, z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Aha, jeśli coś pokręciłem albo niezgodnie z regulaminem, z góry przepraszam, mój pierwszy post :)

Łukasz
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦