Forum Klubu ROVERki.pl :: [r 200] Dokładka przód - skąd wziąć
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r 200] Dokładka przód - skąd wziąć
Autor Wiadomość
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 20:25   [r 200] Dokładka przód - skąd wziąć

Witam. Z jakiego autka podpasuje tak zwany hokej aby wyglądało +/- tak :


Dzięki wielkie za jakiekolwiek propozycje
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 20:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 21:03   

Auto jest buli, jego pytaj ;)
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 21:15   

a możesz mi podać jego nick na forum, bo nie moge znaleźć. Dzięki wielkie
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 21:19   

bula21

Hokej hokejem, ale on jest dość obniżony....
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 12:05   

domel101, a nie chesz dokładki z MG ZR?

[ Dodano: Czw Wrz 30, 2010 12:05 ]


Póki przodu nie obniżysz, to nie warto żadnego hokeja ani też innej dokładki wsadzać, bo przód i tak wygląda jak na szczudłach, i żaden hokej/dokładka tego nie polepszy
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 18:32   

będzie nawet jeszcze gorzej to wyglądało , w nadkolach i progach gazela a przód dokładka... Ja Swojego zglebiłem potężnie i żadnej dokładki nie chce, i tak nigdzie sie wjechać nie da a wygląd jest cacy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 19:38   

akurat tak stoi, ale naprawde przód jest wyżej niż tył znaczy się prześwit miedzy opona-karoseria. Zbieram kase na jekieś obniżenie(ale bez przesady), najlepiej oryginalny zawias od silverstona:) albo jakieś amorki + sprężynki. no i w tym aucie jeździ jeszcze mój 2 letni synek:) uwielbia to autko:))
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 23:26   

No to jak u mnie po -80mm Ci nie polece, ale od Zra chyba łatwiej dostaniesz a nie jest takie twarde
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 00:24   

bonus89, jak to jest -80mm to ja jestem święty :P



[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 00:24 ]
dla przykładu dam -40 mm u siebie



masz 14" felgi czyli mniejsze niż u mnie, więc twoje auto powinno być sporo niżej niż moje przy -80mm
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 00:42   

-80? Chyba przód razem z tyłem :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 00:49   

uważam, że on ma -30mm bo ja mam -40mm i mam auto niżej niż on, a on ma 14" felgi na podobnym do mnie profilu :P

A gdyby miał mieć takie samo przełożenie to musiałby mieć opony 175/65/14

A takie to ja mam zimówki, i moim zdaniem on ma mniejszy profil niż 65 w tych alumach :D
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 00:59   

moje oponki właśnie są na wysokość 65 a Twój jest na tym poziomie z progami... Więc się zastanów zanim coś napisze, zresztą wrzuce jutro foto jakos jak się uda zrobić, od ziemi do początku tego haczyka pod zderzakiem tylnym mam niecałe 7cm. Zrobie miarką niedowiarku

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 00:59 ]
A i to zdjęcie które wrzuciłeś jest nie aktualne :) aktulanie opona w tyle chowa mi się w nadkole jakieś 5mm
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 01:14   

zrób przód, od zderzaka do ziemi, nie mam u siebie tego haczyka bo urwałem (długa historia :D ), więc nie mam porównania :mrgreen:

Zrób fotkę auta z boku najlepiej z profilu jak mój - to powinno wystarczyc do weryfikowania, a co do różnic, to zrób foto z miarką np przedniego zderzaka całkiem z przodu pod tablicą ile ma od ziemi do zderzaka lub od ziemie do zderzaka (po boku tam gdzie mamy te czarne dokładki)

Choć jak twierdzisz, że Ci się teraz chowa koło pół centymetra w nadkolu, fotka bokiem powinna to udokumentować :P ale z chęcią zobacze fotki z miarką z przodu abym porównał u siebie jak to się ma do mnie :mrgreen:

Wtedy z niedowiarka zmienię się w dowiarka :mrgreen:
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 01:17   

Spróbuje na jutro je zrobić, Ja mam jamexy które dodatkowo mechanior który się tym zajmuje u nas zgrzał w piecu w dół potem zahartował no i amory musiałem zmienić bo się wylały stare, teraz stoi na gazówkach monroe sport, uwierz jest naprawde twardy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 01:21   

pewno tak samo twardy jak skręcę swoje koni na maxa :mrgreen:
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 16:14   

A to gwint masz? foty może jutro deszcze za oknem a ja musze na prosty asfalt wyjechać żeby wam dokładnie pomierzyć
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 17:25   

KONI z regulacją twartości, i otwieram maskę i mam taki klucz, który nakładam na kielich i kręcę sobie jak mi się podoba robiąc autko miękkie i komfortowe lub skręcam w drugą stronę robiąc autko coraz twardsze i sztywniejsze aż na samym końcu jest jak beton i na dziurach wszystko lata a głową walimy w sufit ale za to na zakrętach jest bajka :mrgreen:

Ogólnie nie śmigam tak bo za twardo, chyba, że jakieś głupoty z kolegami robię na parkingach, to skręcę na sztywno.

Gwint ma ciufcia, i ma taką samą regulację jak i ja, on lubi twardo :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 17:25 ]
tyle że on za ten gwint dał chyba jakoś ponad 2.000 PLN :P
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 18:16   

Właśnie ja za gwintem się oglądałem długo ale drogie były a jamexy dawały mało i tak przykąbinowałem troche
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Paź 01, 2010 19:27   

memphisto napisał/a:
tyle że on za ten gwint dał chyba jakoś ponad 2.000 PLN :P

pomnóż razy 3 :D
memphisto napisał/a:
Gwint ma ciufcia, i ma taką samą regulację jak i ja, on lubi twardo :mrgreen:

tylko z przodu, z tyłu jest już inna regulacja (stopniowa)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 19:47   

memphisto napisał/a:
KONI z regulacją twartości, i otwieram maskę i mam taki klucz, który nakładam na kielich i kręcę sobie jak mi się podoba robiąc autko miękkie i komfortowe lub skręcam w drugą stronę robiąc autko coraz twardsze i sztywniejsze aż na samym końcu jest jak beton i na dziurach wszystko lata a głową walimy w sufit ale za to na zakrętach jest bajka :mrgreen:

Ogólnie nie śmigam tak bo za twardo, chyba, że jakieś głupoty z kolegami robię na parkingach, to skręcę na sztywno.

Gwint ma ciufcia, i ma taką samą regulację jak i ja, on lubi twardo :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 17:25 ]
tyle że on za ten gwint dał chyba jakoś ponad 2.000 PLN :P


Ile dales za Koni?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Seria K] Skąd wziąć prąd?
memphisto Tuning wizualny 7 Czw Paź 23, 2008 23:44
faecd
Brak nowych postów [kanciak 200/400] Dokładka zderzaka przód.
Wojtek88 Tuning wizualny 3 Sob Sty 14, 2012 20:28
Markzo
Brak nowych postów [Mg Zr 1.8 160] Dokładka
ziom3159 Tuning wizualny 29 Czw Sty 27, 2011 23:09
ziom3159
Brak nowych postów [R200] Dokładka
kostekzmc Tuning wizualny 3 Sro Paź 08, 2014 07:36
kostekzmc
Brak nowych postów [R600] Dokładka zderzaka
Dreamowy Tuning wizualny 2 Sro Wrz 17, 2014 15:28
Dreamowy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink