- brak oryginalnej anteny
- ruda w nadkolach z 2 stron (koszty na dzień dobry około 1200)
- bąble na dolnych drzwiach
- źle spasowany zderzak od strony kierowcy
- widoczne rysy na lakierze
- na kierownicy osłona nie widać jej stanu
- prawy przedni błotnik jakoś dziwnie odstaje
- brak felg
- brak przeciwmgielnych z przodu widać że były bo nie ma zaślepek
- brak zdjęć komory silnika
- brak zdjęć przedniego siedzenia
Ogólnie korozja na tylnych nadkolach/rantach oraz innych elementach jak drzwi, zniszczony lakier, zapewne zniszczona/wytarta kierownica o czym świadczy pokrowiec, antena nie oryginalna, brak zaślepek halogenów, złe spasowanie niektórych elementów nadwozia jak maska, zderzak przedni i tylny, nie jestem pewien czy dostał z którejś strony ale zderzaki pewnie były ściągane, także listwy boczne, klamki oraz lusterka są nie lakierowane, a wszystkie poliftowe 600 maję te elementy lakierowane, więc nie pasuje tu wnętrze od wersji po lifcie, zapewne właściciel zrobił sobie przekładkę , brak zdjęć komory silnika, brak alufelg (wszystkie 600 po lifcie miały alufelgi) , za tą cenę to nie ma co liczyć na fajerwerki.
więc nie pasuje tu wnętrze od wersji po lifcie, zapewne właściciel zrobił sobie przekładkę
nie do końca się zgodzę bo lift był na przełomie 96/97 i takie wersje wychodziły z końcówki 96r reszta J.W. nie ma co się spodziewać igły za te pieniądze
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
zuber84cool, Mazak, były przynajmniej 3 lifty... 1 lift w `95, wtedy dodali boczny airbag jako opcja i dla kierowcy jako standard, kierownice zmienili z 3-ramiennej na 4-ro, i jeszcze parę nowinek pod maska (inny ABS, komputer, itp.)
2 lift był w połowie `96 i wtedy zmienili wnętrze (3-ci stop, kanapy, kierownica), a 3-ci lift w połowie `97 - wtedy zmienili zewnętrze (lakier na lusterkach, progach,itd.), obniżyli zawias, nowe kolory nadwozia i parę innych pierdół.
Jeśli chodzi o te kwestie, to z tym autem wszystko jest w porządku
[ Dodano: Czw Sie 26, 2010 00:37 ]
zuber84cool napisał/a:
(wszystkie 600 po lifcie miały alufelgi)
Wersje 1,8 miały stalówki do końca produkcji.
[ Dodano: Czw Sie 26, 2010 00:47 ]
Coś nie tak jest z wycieraczkami - strasznie na siebie zachodzą i lewa jest wyżej... Mam też wrażenie, że ma łyse opony, ale może takie foto. Moim zdaniem przód auta miał przygodę. Uszczelka w drzwiach pasażera jest na wykończeniu, albo krzywa ramka szyby. Takie auto to tylko osobiście trzeba obejrzeć.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
tutaj mamy wersję 2.0SDi, więc co się stało z alufelgami?
Nie mam pojęcia Może auto jest z jakiegoś biednego rynku, gdzie oferowano alusy za dopłatą, a może jest tak jak pisze kepo - auto koleś sprzedawał zimą na zimówkach, a latem osobno pogonił alusy... cholera wie
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum