Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 22:01 [R620] Problem z odpalaniem + biały dym; Przegub
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Hej.
Mam problem z odpalaniem, gdy jest zimno. Gdy jest ciepło, autko pali normalnie, praktycznie na dotyk. Dziś jednak, po chłodnej nocy długo musiałem kręcić zanim zapalił. Dzieje się tak już od jakiegoś czasu. Po odpaleniu z wydechu wychodzi chmurka białego dymu. Mam oprócz tego ubytki płynu chłodniczego. Gdyby problem z odpalaniem był również w ciepłe dni, stawiałbym na uszczelkę pod głowicą. Ale problem pojawia się tylko i wyłącznie gdy jest chłodniej. Czy to świece? Jeśli tak, to jakie świece kupić? Macie jakieś sprawdzone?
Drugie pytanie, to jakie dokładnie kupić przeguby? Bo zaczynają trzeszczeć.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 24, 2011 22:27, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 22:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do SDI z ABS-em ponoc jest problem z przegubami, przynajmniej tak wyczytalem na forum.
Jezeli chodzi o odpalanie to moze to kat wtrysku? Swiece tez warto sprawdzic.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
w dieslu bialy lub siwy dym to nic dobrego .mozesz miec uszkodzona pompe paliwa najlpeije jedz do diesel servicu jakiegos niech sprawdza pompe i wtryski
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 08:38
Perez napisał/a:
Do SDI z ABS-em ponoc jest problem z przegubami, przynajmniej tak wyczytalem na forum.
Jest problem tylko dla modeli przed liftem. Kolega ma auto z 1997r. więc koronkę z 50 zębami ABSu i taki przegub dostanie bez problemu.
ronin19 napisał/a:
w dieslu bialy lub siwy dym to nic dobrego .mozesz miec uszkodzona pompe paliwa najlpeije jedz do diesel servicu jakiegos niech sprawdza pompe i wtryski
Jeśli dymek pojawia się tylko po długim i ciężkim odpalaniu, to nie ma się co martwić na zapas. Na początek jak koledzy wspominali świece, przekaźnik świec ewentualnie kąt wtrysku.
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 21 Skąd: okolice Kłodzka
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 18:01
Jeśli ubywa ci płyn chłodniczy a wycieku nigdzie nie widać to może być uszczelka pod głowicą do wymiany. Sprawdź kąt wtrysku, świece żarowe raczej sprawa drugorzędna. Mój sdi odpalał na jednej przy -10st bez problemu bo to wtrysk bezpośredni a nie stare td.
Ostatnio zmieniony przez fuego_30 Sob Paź 02, 2010 15:05, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Wołów
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 19:34
z przegubem nie ma zadnego problemu dostalem od reki bez oczekiwania w dosc dobrym zaprzyjaznionym sklepie i za nie duza kase w sensie jakies 95 zl no i odpukac sam sie dziwie bo jezdze na nim juz cos kolo 40 tys km i az dziwne ze nie strzela jeszcze jak za ta kase... a odpalanie to pierwsze co to swiece a drugie kat wtrysku wedlug mnie... swiece sam zamierzam na zime wymienic raczej profilaktycznie ale koszt nie duzy to lepiej miec spokoj...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum