Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Dym z korka wlewu oleju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 15:31
[R620] Dym z korka wlewu oleju
Autor Wiadomość
michallo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 81
Skąd: Łódź/Warszawa/Płock/



Wysłany: Nie Paź 03, 2010 19:02   [R620] Dym z korka wlewu oleju
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam.

Czy to normalne, że po podniesieniu korka od wlewu oleju na włączonym i rozgrzanym silniku widać jakby trochę dym jakiś leciał? Jeśli nie, to czego to może być przyczyna? Dodam jeszcze, że samochód odkąd go kupiłem około 3 lata temu nie lubi odpalania zimą.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 24, 2011 22:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 03, 2010 19:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Nino 



Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd: Więc



Wysłany: Nie Paź 03, 2010 19:18   

Witam. Dymek spod korka wlewu przy rozgrzanym silniku raczej normalne. To że zimą niezbyt odpala to proponuję sprawdzenie świec żarowych a jak są do wymiany to bynajmniej wymienić trzy bo czwarta jest za pompą i nie da jej się wymienić bez wymontowania pompy ale trzy w zupełności wystarczą. Pozdrawiam
 
 
michallo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 81
Skąd: Łódź/Warszawa/Płock/



Wysłany: Nie Paź 03, 2010 19:34   

Przypuszczam, że będzie kąt wtrysku, chociaż nie mam pojęcia gdzie go w Łodzi ustawić. Świece kiedyś były zmieniane(ten ma chyba 3) i mało / nic to nie pomogło. Przy odpalaniu (nawet na zimno) nie puszcza dosłownie żadnego dymka, przy przyspieszaniu też, aż dziwne, że mu się lubi ciężko odpalić. Może coś z rozrusznikiem się dzieje, bo zawsze mi się wydaje, że moje starsze diesle szybciej nim kręciły. Istnieje coś takiego do kupienia jak szczotki do tego rozrusznika i czy ciężko się to wymienia samodzielnie?
 
 
Nino 



Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd: Więc



Wysłany: Nie Paź 03, 2010 19:54   

Tak daleko jeszcze się nie zagłębiałem w mechanikę jeżeli chodzi o kont wtrysku,miałem 3 świece do niczego ciężko, palił czwarta była dobra ta za pompą. Jak masz 2.0 sdi to masz 4 świece każdą musiałbyś sprawdzić z osobna, rozkręcić mostek i sprawdzić czy iskrzy.Istnieje możliwość że przekaźnik od świec siadł. I też nie dymił, a co do szczotek to nie wiem. :sad:
 
 
Nilbul 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 108
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Paź 03, 2010 20:02   

A może akumulator - za słaby???
Stawiałbym jeszcze na słabą masę.
_________________
Małe, twarde i dość szybkie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Śruba wlewu oleju do skrzyni
House Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Gru 22, 2017 15:06
House
Brak nowych postów [R620] Klapka wlewu paliwa
legri Rover serii 600, Honda Accord 9 Pon Lip 05, 2010 17:41
Perez
Brak nowych postów [R620] Wyciek oleju, czujnik ciśnienia oleju i króciec
DeathMan Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Mar 12, 2008 21:37
Skiba
Brak nowych postów [R620] Chłodnica oleju
620 sdi
Gość Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Mar 19, 2008 11:58
Skiba
Brak nowych postów [R620] Wyciek oleju
Problem z układem kierowniczym
legri Rover serii 600, Honda Accord 6 Pią Lut 29, 2008 09:12
legri



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink