Witam.
Potrzebuję małej porady. Na przyszły rok po zimie planuję wsadzić z przodu tarcze 282mm. Dziś po dokładnych przymiarkach zacisków wiem że moja 15' będzie na styk gdy nie będzie na niej od środka ciężarków od wyważenia kół.
No i tu rodzi się małe pytanie. Czy jest jakiś sposób by przesunąć te ciężarki które są wewnątrz felgi? A może jakiś inny sposób?
Jak pojadę wyważać koła na wiosnę to powiem jak wygląda sytuacja ale czy jest technicznie to w ogóle możliwe?
Chcę zostać przy oryginalnych 15' bo mi się podobają. Są jeszcze 16' które mi się podobają ale praktycznie nie do dostania.
Jak ktoś dysponuje jakąś wiedzą na ten temat to będę bardzo wdzięczny za poradę.
Pozdrawiam
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 04, 2010 20:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Znaczy się chodzi Ci o odważnik wbijany na rant?
Jeśli tak to niestety po zewnętrznej stronie jest to niemożliwe. Tak jest skonstruowana felga phoenix 7 spoke.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si, Inaczej sie nie da. albo ciężarki na ranty kola z wewnątrz i zewnątrz lub te naklejane ciężarki na zewnętrzna stronę felgi bo raczej inaczej nie wyważy, chyba ze felga będzie z opona tak idealnie równo się toczyła ze nie będą konieczne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Te które mam obecnie mają ze 4-5mm razem z klejem
Wymyśliłem że jeśli po nowym wyważeniu będzie chciał spec coś przykleić powiem mu żeby przykleił jak najbliżej części zewnętrznej. Jeśli dalej będą obcierały wtedy zbije je młotkiem żeby były bardziej płaskie i sprawdzenie czy koło jest dobrze wyważone.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si, Poszukaj wulkanizatora ktoremu bedzie sie chcialo pokombinowac przy wymianie opon. Czasem kilka razy trzeba obrocic opone na obreczy zeby zalozyc jak najmniej odwaznikow , mniej odwaznikow ,mniejszy problem.Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum