Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam
Dziś rano usłyszłem niepokojące dźwięki z oklic układu kierowniczego. Wspomaganie nie działało poprawnie, koło kierownicy pracowało ciężko, słychac było taki terkot tak jakby coś przepuszczało. Po kilkunastu sekundach wszystko wróciło do normy. O czym to może świadczyc: pompa wspomagania kończy żywot czy raczej maglownica. Doda, iż żadnych wycieków nie ma.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 24, 2011 22:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 07, 2010 05:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Paź 07, 2010 09:07
Sprawdź na początek ilość płynu do wspomagania. Być może jest go za mało, być może jest gdzieś nieszczelność i lekko się zapowietrza układ. Dolej płynu i obróć kilka razy kierownicą w obie strony do oporu.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 149 Skąd: Lipno
Wysłany: Nie Paź 10, 2010 07:34 [Honda Accord 2.0 TDI 1997rok] Maglownica do wymiany?????
Pasek wiemienie swoją drogą, bo już na to czas. Zrobiłem tak jak mi radzili koledzy wyżej - dolałem oleju do wspomagania nieco ponad max i na razie jest dobrze. Po szczegółowych oględzinach lekko poci się na opasce przy zbiorniczku zarówno tej grubej jak cieńszej
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 94 Skąd: WWA
Wysłany: Nie Paź 10, 2010 11:20
opaski najlepiej wymień od razu na takie skręcane śrubą, wycieki w tym miejscu to norma, a dziwne odgłosy przy kręceniu kierownicą to właśnie za niski poziom płynu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum