Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Panowie mam malutki problem który pojawił się po wymianie świec i paska klinowego. Gdy jadę na niskich obrotach to 1200-2000 i trzymam równo pedał gazu nie dodają ani nie odejmując to zapala mi się check engine.Dodam gazu lub odejme to kontrolka gaśnie. jak jadę na normalnych obrotach lub bardziej dynamicznie chceck się nie zapala. Spadku mocy nie odczuwam, spalanie takie jak zawsze,odpala od razu na zimnym i ciepłym silniku. robiłem diagnostykę i wyskakuję mi błąd 34. Niby wszysko ok a jednak coś nie tak że ten check się zawiesza. Byłem u mechaniora i coś ustawiał przy pompie wtrysku. Przez pół dni było ok a później problem powrócił. kontrolka zapala się może żadziej ale jednak. Autko honda accord 2.0td z silnikiem rovera. Z góry dzięki za pomoc i Pozdr
[ Dodano: Pią Paź 08, 2010 23:20 ]
Oki Panowie w sumie bez sensu zakładałem nowy post bo znalazłem kilka z tymi samymi objawami. W większości kąt wtrysku trzeba ustawić. czy zna ktoś warsztat w gdańsku gdzie mi to zrobią? Bo trzeba podłączyć do kompa a w kilku warsztatach w gdansku byłem i w każdym mieli problem z uzyskaniem połączenia. Wkręcają że jest coś poblokowane.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 23, 2011 23:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 08, 2010 22:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum