Forum Klubu ROVERki.pl :: MG3 nowy rywal Golfa debiutuje w Chinach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG3 nowy rywal Golfa debiutuje w Chinach
Autor Wiadomość
colin1983 




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 26, 2010 15:41   MG3 nowy rywal Golfa debiutuje w Chinach

http://www.autokrata.pl/a...w-chinach-10101 wygląda ciekawie :razz:
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 26, 2010 15:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 26, 2010 15:52   

kurde wygląda całkiem ok :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
0L0 




Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 842
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 08:46   

Zmienił bym tylko kierownicę, bo to coś to wygląda jak składany stolik pod laptopa ;)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 08:51   

Jak dla mnie to projektant zapatrzył się na Citroen'a DS.

Ani brzydki, ani ładny - nic oryginalnego, porównanie do Golfa idealne - tak samo nijaki, żeby pasował w gusta "ogółu". :]

"Trochę" się to różni od idei MG ZS 180, czy SVR'a... :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 27, 2010 09:13   

maciej napisał/a:

"Trochę" się to różni od idei MG ZS 180, czy SVR'a... :(


Szczególnie w wersji 1.3 (67KM) :(

Najsłabsza wersja MG ZR z silnikiem 1.1 16v miała 75KM.

Nie chciałbym aby technicznie auto było podobne do CitiRovera :(

Trzeba mieć nadzieję, że wynika to z norm emisji spalin i jest to wersja zrobiona specjalnie do tego...
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 09:51   

to lepiej żeby MG wyglądało jak Tata czy Dacia? Marka się odradza, nie mogą dać sportowych aut na pierwszy strzał, bo by znowu bankurta zaliczyli :/ taki dziś jest rynek (podziekujmy ekologom)... dobrze, że marka wraca na rynek, auta nie trącą myszką, jakiś mocniejszy silnik też jest ;) narazie wszystko jest ok ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 10:27   

Dokładnie, małe miejskie auto z dużym motorem to byłby strzał w stopę w wykonaniu chińczyków po co wypuszczać na rynek coś na co nie będzie popytu? Po za tym MG już dawno nie robiło stricte sportowych samochodów (pomijając już wspomniany SVR). ZR, ZS i ZT to nic innego jak zwykłe dupowozy z trochę mocniejszymi silnikami i o bardziej agresywnym wyglądzie...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 11:10   

Pływak napisał/a:
ZR, ZS i ZT to nic innego jak zwykłe dupowozy z trochę mocniejszymi silnikami i o bardziej agresywnym wyglądzie...


Innym zawieszeniu, innych nastawach , innych kolach, innych oponach, innym srodku-fotelach... zmian bylo calkiem sporo, co odwdzieczalo sie w jezdzie, zwlaszcza tej torowej ;) bo na codzien, kto to poczuje :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 11:13   

Pływak napisał/a:
ZR, ZS i ZT to nic innego jak zwykłe dupowozy z trochę mocniejszymi silnikami i o bardziej agresywnym wyglądzie...

No i jeszcze trochę poprawionymi zawieszeniami, ale zawsze jednak odrobinę "usportowione", wyróżniające się.

I z tego co pamiętam, to zawsze tak działało MG, a teraz ma być "zwykła marka" - to po co ją w ogóle reaktywować?

Przecież marka to jakaś tam forma ciągłości i tradycji - jak się nie chce do niej nawiązywać, to czemu nie stworzyć nowej marki albo w ogóle wypuszczać aut - każde pod własną nazwą, bez marki. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 11:22   

maniaq napisał/a:

Innym zawieszeniu, innych nastawach , innych kolach, innych oponach, innym srodku-fotelach... zmian bylo calkiem sporo, co odwdzieczalo sie w jezdzie, zwlaszcza tej torowej ;) bo na codzien, kto to poczuje :)


Co i tak wypada blado jak dupa eskimosa przy M serii od BMW, modelach S/RS od Audi, czy nawet GTA od AR itp. itd. Tam różnica między wersjami cywilnymi, a usportowionymi to przepaść, a spora część MG od R różniła się tylko tym co napisałeś bo nawet silniki były te same.Może jak marka MG zacznie koncernowi przynosić spore dochody wtedy wypuszczą jakąś wersje dla maniaków puki co dobrze, ze w ogóle opłacało się komuś reaktywować markę, a taka 3 z 1.5T powinna już w miarę fajnie jeździć...

Cytat:
Przecież marka to jakaś tam forma ciągłości i tradycji - jak się nie chce do niej nawiązywać, to czemu nie stworzyć nowej marki albo w ogóle wypuszczać aut - każde pod własną nazwą, bez marki. ;)

Widocznie z marketingowego punktu widzenie bardziej się opłacało kupić znana juz markę na europejskich rynkach niż startować z zupełnie nową. Czy słusznie postąpili czas pokaże..
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 11:27   

zalezy od modelu, bo zr-owska konstrukcja 1.8 vvc w wersji 160 byla tylko w ZR-e nigdy w R.

W ZS- silnik kv6 z vis-em ktory byl montowany w 75, nigdy w 45

W ZT kv6 i np silnik mustanga ;)

Wiec ,,, byly, a ze w PL trafiaja sie rzadko, to inna przyczyna i sprawa.

Sam mam ZR-a w klekocie :D

Zaweiszenie od MG zbieralo bdb noty wszedzie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 11:36   

maniaq napisał/a:
zalezy od modelu, bo zr-owska konstrukcja 1.8 vvc w wersji 160 byla tylko w ZR-e nigdy w R.

No jeszcze w MG TF Trophy - ale to też MG. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 11:59   

wszystko ładnie pięknie... ale nie jestem w stanie nic powiedzieć dopóki nie zobaczę MG na żywo i nie będę mógł do niego wsiąść... niestety nic na to nie wskazuje żeby miało się to zmienić.
Odnosząc się do tytułu wątku to jeśli rywal to bardziej dla Polo niż Golfa...
Tutaj jeszcze kilka fotek które ukazują m.in tył auta
http://www.aronline.co.uk...cover-in-china/
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 12:19   

Pływak napisał/a:
Dokładnie, małe miejskie auto z dużym motorem to byłby strzał w stopę w wykonaniu chińczyków po co wypuszczać na rynek coś na co nie będzie popytu? Po za tym MG już dawno nie robiło stricte sportowych samochodów (pomijając już wspomniany SVR). ZR, ZS i ZT to nic innego jak zwykłe dupowozy z trochę mocniejszymi silnikami i o bardziej agresywnym wyglądzie...


zgadzam się z kolegą niestety poprzednie modele nie niosły wielkiej rewolucji wiec nie wymagajmy żeby obecnie się to zmieniło... VVC niby miał konkurować z VTI Hondy ale nawet się nie umywa... mega fajny agresywny wygląd nie pociągnął za sobą dynamiki i agresji w silniku ... i tak fajnie ze jest dość mocna jak na ta masę jednostka doładowana.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 13:27   

pamietajmy, ze R juz wtedy mial problemy z $ .

Zadna frima nie zacznie od produkcji autra sportowego- niszowego. Najpierw pociagnac musi sprzedaz aut dla mas...

Nawet VW nie wypuszcza najpierw R32 a potem dupowozu :D

Mi sie osobiscie tyl zupelnie nie podoba, z przodu i boku jak cie moge... chialbym zobaczyc na zywo, bo takie pstryki niewiele mowia ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Gru 27, 2010 13:37   

Zbyt... zwykły jak na MG.
Ale pewnie właśnie taki ma być, żeby sie sprzedał.

Wolałbym coś oryginalniejszego jak Citroen DS3.
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 16:05   

45 wychodziło z KV6 - 2.0 z automatem.

Mi tam się podoba, pewnie wersja na rynek EU jeszcze się będzie czymś różniła, z chęcią przyjże się bliżej przy najbliższej okazji ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
IInvit 



Dołączyła: 08 Gru 2006
Posty: 358
Skąd: Warszawa i okolice



Wysłany: Pon Gru 27, 2010 20:31   

szału nie ma :( trzeba dbać o czarnucha :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez IInvit Sro Gru 29, 2010 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
marcinmarcin 




Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Gru 29, 2010 10:37   

dobryziom napisał/a:
VVC niby miał konkurować z VTI Hondy ale nawet się nie umywa... mega fajny agresywny wygląd nie pociągnął za sobą dynamiki i agresji w silniku
dobryziom zawsze swoje :mrgreen: przejechałeś się już chociaż raz zdrową zadbaną 160? Mam to auto 3 rok i mi się nie zdążyło znudzić. Prawda jest taka że do tego co mnie interesuje, czyli szybka jazda po zakrętach brakuje bardziej szpery a nie mocy. Plusuje za to elastyczność i płaski przebieg momentu w całym zakresie. Przyśpieszenie i wrażenia w ZR160 a mocniejszej ale i cięższej hondzie civic 5d 1.8 vtec 169 koni moim zdaniem porównywalnie ale na lekki plus w MG. Porównania z 3d 1.6 160 kunia nie mam, ale rewelacji tam nie ma (przede wszystkim totalny brak elastyczności). Więc marudzenie o braku dynamiki i agresji oraz nie umywaniu się, no cóż hehe
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 13:35   

Z tym, że jak Honda klepała już swoje vtec'i Rover jeszcze nie miał nawet w planach vvc. MG i nowsze modele R (25/45) to nic innego jak odgrzewane kotlety z dodatkiem nowej panierki i to był gwóźdź do trumny tej marki, tylko wprowadzenie modelu 75 powiało świeżością, a skoro już ktoś zaprojektował w miarę fajną 75 dlaczego by nie przerobić 400 i 200 na coś podobnego i sprzedawać dalej. Sam zastanawiałem się nad ZR'em w dieslu ale spójrzmy prawdzie w oczy silnik i wyposażenie to niestety nadal lata 90 i ile by nie doczepili spoilerów nic tego nie zmieni... choć stylistycznie te nowe MG też nie powalają to jednak to zupełnie nowe auta...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!
W przypadku HGF zakładać nowy typ uszczelki
piter34 Offtopic 512 Pią Cze 26, 2020 00:12
AndrewS
Brak nowych postów MG5 (roewe350 ) zadebiutuje w Chinach w 2011roku
colin1983 Offtopic 1 Nie Gru 26, 2010 18:33
Dydo
Brak nowych postów Jak to jest, kiedy w Chinach jest gorąco..
VMatas Offtopic 6 Sro Lip 07, 2010 14:57
Tempest
Brak nowych postów nowy MG ZS
wot taka ciekawostka
sTERYD Offtopic 2 Pon Lip 22, 2019 23:12
MD
Brak nowych postów Nowy rok
prebenny Offtopic 10 Nie Sty 24, 2016 12:40
Pooka20



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink