Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Nie pali brak kompresji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Nie pali brak kompresji
Autor Wiadomość
deko77 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Lubin - obecnie UK



  Wysłany: Nie Paź 10, 2010 17:46   [R75] Nie pali brak kompresji
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

Moj roverek niestety padl w marcu :( HGF - pekla rura od wody i silnik szlag trafil -brak kompresji, .gotowal sie doslownie co 3 km . Postawilem autko pod wiata i kupilem iine (oczywiscie rovera).Troche mi zeszlo z remontem - wymienilem pierscienie , pompe wody , uszczelki , szpilki - glowice oddalem do "firmy" znajomego angola na szlif i zrobienie porzadku z zaworami - rzekomo zrobione - w kazdym razie kase wzial . po zmontowaniu wszystkiego auto sie juz nie odezwalo - nie liczac strzalow z wydechu . dzisiaj kupilem na e bay glowice - wymienie i zobacze . aha - na tej "zrobionej" glowicy takze brak kompresji . Iskra jest , paliwo z wtryskow daje - tylko ta kompresja ... A moze ktos ma inne pomysly co moze byc nie tak ??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 16:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 10, 2010 17:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Poznandembiec 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 54
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Paź 10, 2010 18:31   odp

coś nie poszło z tym remontem a strzela bo może ma zapłon przestawiony. Kasę wziął tzn że usługa była oddaj go na reklamację uważam że zakup nowej głowicy był bezsensu trzeba było go oddać na gwarancję i niech się mechanik męczy .
_________________
HANS
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Paź 10, 2010 19:47   

deko77, Brak kompresji najczęściej spowodowany jest uszkodzonymi pierścieniami tłokowymi. Może Pan "fachowiec" połamał je przy wciskaniu w cylinder. Gdyby to była wina zaworów lub gniazd w głowicy to by miał chociaż jakąś kompresję. Rzadko się zdarza by z winy głowicy nie miał kompresji na wszystkich cylindrach.
 
 
Poznandembiec 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 54
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Paź 10, 2010 20:49   odpowiedz

apples dlatego też uważam,że coś nie poszło z remontem tego silnika tak jak powinno .
Nie jestem mechanikiem tylko elektronikiem samochodowym . Miałem kiedyś taki przypadek i może faktycznie było coś z pierścieniami nie tak ale to rok temu było więc nie pamiętam za dobrze w każdym razie było tak , że też samochód przywieźli i twierdzili że nie pali przez Immobiliser tylko jak na ironie wszystkie klucze czytał prawidłowo nie miał żadnych błędów w ecu , miał kartkę powieszoną pod maską z której wynikało że jest świeżo po wymianie oleju , filtra oleju i rozrządu nie wiedziałem jeszcze wtedy że to ten mechanik który robił to auto przywiózł samochód na lawecie wraz z właścicielem i mocno upierał się że to immo . Poprosiłem jednego ze znajomych mechaników by podjechał i okazało się że samochód nie miał kompresji nie mogę sobie przypomnieć czy to głowica była czy pierścienie. Tak czy owak zakończyło się na tym że samochód został silnik poszedł raz jeszcze do zrobienia była na pewno wymieniana uszczelka pod głowicą jeszcze raz i jeszcze raz głowica była u szlifierza nie wiem czy kolega mechanik coś wymieniał jeszcze .Po tygodniu przywieźli silnik włożyli my go i zapalił na dotyk wtedy dopiero dowiedziałem się że przyjechał na lawecie poprzedniego "Fachowca"
Napisałem także że skoro była usługa uważam że nie potrzebnie w tym przypadku kupiona była przez właściciela głowica na ebay-u . Ja bym nie robił sobie kosztów złożył bym reklamacje i pisemnie wezwał bym naprawiającego samochód zgodnie z procedurą do usunięcia wady wynikłej z niewłaściwie wykonanej usługi . A jakby się dalej upierał to wiadomo co dalej .....
_________________
HANS
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Paź 10, 2010 20:56   

Moj silnik dwa razy stracil kompresje , raz na trzech cylindrach i drugi raz nie wiem na ilu. Za pierwszym razem byl na gwarancji i zmierzona byla kompersja bo naprawial to serwis (myslalem ze rozrzad przeskoczyl lub zerwal sie pasek) , za drugim razem wiedzialem ze to popychacze i krecilem go do momentu az odpalil (wiedzialem ze po zaworach nie dostanie po pierwszym razie) . Do konca nie jestem pewny czy sie nie napelnialy czy napelnione byly za bardzo bo tak tez bywa lub sie zawiesily z braku smarowania w kazdym razie nie domykaly lekko zaworow lub byly puste i zablokowaly zawory w pozycji lekko otwartej. Tak mi powiedzieli jak za pierwszym razem mi samochod z naprawy oddawali :/ . Dziwne, wyczyscilem popychacze i kanaly olejowe za drugim razem(niestety juz gwarancja sie skonczyla) i zalewalem tylko syntetyk jezdzilem do tej pory, teraz wymienilem bo mi rano klepaly. Moje auto mialo ten problem ze to byl samochod zastepczy w serwisie rovera, nie wymieniano w nim nigdy oleju (kupiony z przebiegiem ok 18 tys.mil). Po wymianie oleju caly syf poszedl w popychacze to samo moze byc pozostalosciami szlamu po HGF-ie . Lub poprostu olej splynal z popychaczy i gory silnika. Zmienialem teraz komplet to byly oczywiscie fabrycznie napelnione.Poza tym sa tak ciasno pasowane ze bez oleju moga sie zaciac . Silnik troche przeciez stal nie odpalany. Mi silnik robil ten numer jak zostawiony byl na dluzszy czas nie odpalany. Raz tez oddalem glowice do zrobienia w Polo i zrobiona byla zle . :sad: Pozdr.
 
 
sobekmistrz 



Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 26



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 16:22   Brak kompersji

Witam kupilem rovera 75 2.0 V6 i okazalo sie ze na wszystkich ma dobra kompresje a na cylindrze drugim ma totalnie 0 ! Prosze pomozcie mi co moze byc nie tak ! Dziekuje

[ Dodano: Pią Gru 07, 2012 16:22 ]
Autko lata normalnie dusi sie przy przyspieszaniu i chodzi nie rowno na wolnych obrotach , kompresja na pozostalych jest ok a na drugim totalnie zero nawet wskazowka nie drgnela ;( Na czym sie skupic ? Co to raczej jest nie tak ? Dziekuje z gory za pomoc
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 17:21   

sobekmistrz napisał/a:
Na czym sie skupic ? Co to raczej jest nie tak ?
jak jest iskra na świecy , to trzeba ściągać głowice bo może być np. zawieszony zawór tak jak tu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=82934
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
sobekmistrz 



Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 26



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 18:08   ;(

To to autko ;( ale sie wpieprzylem widze ;( Skad masz pewnosc ze to to ?
DZiekuje

[ Dodano: Pią Gru 07, 2012 18:08 ]
Zawieszony zawór ?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 18:21   

sobekmistrz napisał/a:
Zawieszony zawór ?
ocenialiśmy to auto i sprzedający później zamieścił w ogłoszeniu,że wstępna diagnoza wykazała zawieszenie zaworu , ale ile w tym prawdy ?, kto to diagnozował to nie wiem .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
sobekmistrz 



Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 26



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 18:32   ;

ok przypuscmy ze to jest zawieszenie zaworu na drugim cylindrze i co wtedy ? Jest po mnie ? Rozrzad byl wymieniany na 99 840 ....
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 18:39   

sobekmistrz napisał/a:
ok przypuscmy ze to jest zawieszenie zaworu na drugim cylindrze i co wtedy ?
nie jeździć , bo zaraz padną panewki i wał , ściągnąć głowicę i zdiagnozować , a potem podjąć decyzję czy remontować .
sobekmistrz napisał/a:
Rozrzad byl wymieniany na 99 840
ale ważne jeszcze kiedy to było.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
sobekmistrz 



Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 26



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 18:52   ;

Nie wiem czy to wazne ale jak pojechalem na przeglad powiedzieli mi ze paliwo leci do katalizatora !

[ Dodano: Pią Gru 07, 2012 18:52 ]
Czy jest gdzies jakis temat o zaworxe wydechowym ?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Gru 07, 2012 19:06   

sobekmistrz napisał/a:
Nie wiem czy to wazne ale jak pojechalem na przeglad powiedzieli mi ze paliwo leci do katalizatora !
i do oleju , jest to ważne i dlatego piszę żeby nie jeździć.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 07, 2012 22:08   

Witam, temat braku kompresji przerabiałem, tylko u mnie rozsypał się zamek na zaworze i zawór sobie wisiał. kupiłem kompletną głowicę + cały rozrząd + uszczelki + inne + robocizna = ok3200 zł. ale od tamtej pory autko śmiga aż miło :mrgreen:
aha, nie odstawiaj do partacza tylko do zaufanego mechanika, i bez zrzucenia głowicy się nie obejdzie
 
 
 
sobekmistrz 



Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 26



Wysłany: Sob Gru 08, 2012 10:54   

Ok dziekuje za info ;) a jak rozrzad jest prawie nowy ? to pewnie troszke mniej wyjdzie co ?
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 08, 2012 11:41   

Kolego sporo mniej bo nawet do 2tys. Mniej, ale ty naprawdę werzyrz, że on jest nowy?? Znasz datę, podkreślam datę wymiany?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sobekmistrz 



Dołączył: 28 Lis 2012
Posty: 26



Wysłany: Sob Gru 08, 2012 20:24   

Hmmm. czy nowy ...? Napisane ze był robiony pod koniec 2010 roku na 99 tys ale powiem mechanikowi zeby sprawdzil :)
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 09, 2012 13:24   

rozrządu się nie da sprawdzić, jedynie czy pasek, paski nie popękane. wymienia się i już, lepiej zapłacić 1500zł za rozrząd niż później płakać jak pasek strzeli i wywalać kasę na nowy silnik+rozrząd i inne rzeczy związane z wymianą silnika
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 75 1.8 brak kompresji, nie pali]
Jakubek Rover serii 75, MG ZT 3 Wto Sty 30, 2018 09:46
sTERYD
Brak nowych postów [Silnik nie pali na ciepłym brak mocy [ 2.0CDT]
jasiekelk Rover serii 75, MG ZT 10 Pią Cze 08, 2018 13:38
MarcinLitwa
Brak nowych postów [R75] Brak mocy, głośno chodzi, dużo pali po wymianie HGF
flinso Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Cze 04, 2011 15:41
flinso
Brak nowych postów [R75] Pali na gazie, nie pali na benzynie
2f2f Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Paź 07, 2014 08:41
2f2f
Brak nowych postów [R75] Pali, nie pali. Zapłon, uruchomienie.
jpawel Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Maj 23, 2010 14:22
jpawel



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink