dokladnie ten powod co przedmowca podal.
po wymianie wtryskow zaczol na bardziej wydajne z sdi zaczol kopcic na niebiesko i czuc paliwo.
podkrecenie turbo do 1.2-1.3bara nie wiele pomoglo
sadze ze to zbyt duza dawka paliwa jest przyczyna choc koledzy przed chwila powiedzieli ze problem moze tkwic gdzie indziej
zajechane wtryski
zly montarz
lub cos z silnikiem
auto odpala kapitalnie i pracuje rowno tylko kopci na niebiesko i wydaje mi sie (nie sprawdzalem dokladnie) znaczaco zwiekszylo sie zuzycie paliwa) ale sprawdze to do polowy tyg bo wczoraj zatankowalem znow do pelna i za kilka dni znow pod korek i policze (bo po wymianie wtryskow bardzo czesto mial niezle przegazowki duzo chodzil na postoju oraz mial kilka startow od zera ile fabryka dala)
[ Dodano: Nie Paź 17, 2010 12:15 ] szoso420, to bedzie ostatecznoscia nie po to walcze z tym by wrocic do tego co mialem czaly czas trzeba sobie kolego wyznaczac cel do osiagniecia
Krzysi3k, od urzytkownika forum kfrankiewicz o ktorym sam mi wspominales ze ow takie posiada
dal mi gwarncje rozrochowa na tydzien czy cos takiego czyli nie wiem czy mam o co sapac wogole jesli juz troche minelo od kad je dostalem.
moge sprawdzic wtryski inaczej niz na maszynie do sprawdzania wtryskow??
[ Dodano: Nie Paź 17, 2010 20:23 ]
przy jakim cisnieniu powinien puszczac wtrysk w sdi paliwo (mozecie tez podac jesli ktos wie przy jakim w iDT)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum