a mnie sie wydaje ze to T-series i pewnie jeszcze ze śmigłem
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sorry ale to forum w duzej mierze jest opanowane przez nabuzowane testosteronem malolaty ktore nie wiedza co pisza
co nie zmienia faktu ze sa tam przydatne informacje
np, teraz bardzo aktualne i bierzace sa opinie nt browarkow
fakt od mniej więcej roku jeśli nie wypowiada się ktoś ze starej ekipy to nie warto czytać ale jest tez kilku ograniczy. Ten samochód już został wyśmiany jak 4 lata temu po wygraniu swojej klasy nie udowodnili ze jest to rzekome 1,4... a było to już wtedy 1,6 jak nie nawet 1,8 ale to wiedza tylko oni... i tak wszyscy wiedza ze chodziło tylko o promocje warsztatu
istotne jest ze zrobili potwora z silnika ktory teoretycznie jest ujowy, latwo sie przegrzewa, uszczelki pod glowica robi sie co zmiane oleju a w ogole jest angielski i do bani
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
istotne jest ze zrobili potwora z silnika ktory teoretycznie jest ujowy, latwo sie przegrzewa, uszczelki pod glowica robi sie co zmiane oleju a w ogole jest angielski i do bani
wymień chociaż jedna cześć która jest z tego silnika
znam kilka innych silników w których przynajmniej dół jest w stanie wytrzymać 500Km R5 alpina
Byłem na Bemowie jak jeździł ten Roverek, nawet udało mi się porozmawiać z właścicielem i tak jak dobryziom piszę za dużo z 1.4 w tym silniku to nie ma, z tego co się dowiedziałem to jest rozwiercony na maxa tuleje, tłoki i korbowody dobierane od jakiejś Toyoty Celica, wiele rzeczy sprowadzane ze stanów na specjalne zamówienie, oczywiście jak widać turbo dołożone, porządny intercooler, jeśli chodzi o skrzynię to jest to PG1 wzmocniona z jakiegoś Freelandera, półosie chyba również.
Wiecie co by nie mówić to jest K-Series które ma 360 kucy.
Nie interesuje mnie czy w środku jest Celica czy nie, taka moc jest zazwyczaj dostępna dla silników V8!
A to zmieściło się do R100.
auto ktore niezle mieszalo, glownie niestety ze wzgledu na wlasnie niezgodnosc z regulaminem, z zewnartrz nei rozrozni sie pojemnosci. a to z K serii ma neiwiele, wiec nie ma sie co zachwycac O_o
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a ile znasz silników robionych przez alpine wkładanych do R5?
sobrus napisał/a:
Wiecie co by nie mówić to jest K-Series które ma 360 kucy.
Nie interesuje mnie czy w środku jest Celica czy nie, taka moc jest zazwyczaj dostępna dla silników V8!
A to zmieściło się do R100.
wiesz wychodząc z takiego założenia ze nie interesuje cie co jest w środku a z seryjnego silnika jest tylko pokrywa zaworów to przy dobrym wkładzie gotówki który tu poszedł w końcu reklamówka firmy można z każdego modelu stworzyć 360 konnego potwora
sobrus napisał/a:
taka moc jest zazwyczaj dostępna dla silników V8!
A to zmieściło się do R100.
bez przesady evo 9 FQ400 2.0T 400km w serii
maniaq napisał/a:
auto ktore niezle mieszalo, glownie niestety ze wzgledu na wlasnie niezgodnosc z regulaminem, z zewnartrz nei rozrozni sie pojemnosci. a to z K serii ma neiwiele, wiec nie ma sie co zachwycac O_o
sama prawa kolego sama prawda
flapjck1 napisał/a:
tblok wal glowica itepe to wszystko kseria
jesteś pewien? bo ja bym się na twoim miesjcu nie założył nawet o 1pln
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum