Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 09:25 [R600] Centralny na pilota
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
W jaki sposób mogę stwierdzić czy mój centralny zamek (przestający powoli działać " z kluczyka") ma lub nie mam możliwości dołączenia zamykania z pilota. Przy zakupie samochodu otrzymałem tylko kluczyk d odrzwi/stacyjki i kluczyk matkę - taki czerwony zapakowany. Może ma już wbudowany odbiornik i to kwestia zakupu i zaprogramowania jakiegoś pilota?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 00:14, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 09:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jeśli się nie myle to każda 600 miałą alarm fabryczny i pilot byl w zestawie
Dokładnie tak.
Jeśli nie dostałeś pilota to nie opłaca się go dorabiać. Lepiej kup sobie uniwersalną centralkę i podłącz się pod starą tak jak już sporo osób tu na forum zrobiło. Będzie taniej i lepiej
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Najprościej wyjdzie Ci kupić jakiś uniwersalny sterownik centrala z pilotami i się podpiąć pod centrala, który znajduje się w bagażniku po prawej stronie za tym filcem. Na forum masz bardzo ładnie opisane w kilku miejscach jak zrobić to samemu. Ja, dzięki forum, sam takie coś zrobiłem, dlatego Tobie taką opcję polecam. Nie jestem mechanikiem, ani żadnym specem samochodowym, a udało się to zrobić w kilka godzinek. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie elektrycy kasują w EURO, więc kupa kasy w kieszeni, a i jaka satysfakcja
Dzięki koledzy. Poproszę Was jednak o jeszcze mała przysługę. Zajrzałem do bagażnika i mam tam takie o pudełko. Może ktoś podeśle mi najlepiej z allegro ze dwa trzy linki z tymi uniwersalnymi sterownikami, które ktoś założył do swojej 600-tki i wszystko działa. Z góry dziękuję.
Wszystko Ci działać nie będzie bo po podłączeniu uniwersalnego sterownika nie będą działać Ci czujki ruchu w środku. Co do tej centralki co podałem jest ok. W planie mam podłączenie bagażnika z pilota. Tylko jest jeden jej wielki minus bo po podłączeniu do niej czujek z drzwi (nie jest to konieczne aby wszystko działało) po ich otwarciu migają kierunki i albo nie można albo nie wiem jak to wyłączyć.
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
W jaki sposób mogę stwierdzić czy mój centralny zamek (przestający powoli działać " z kluczyka") ma lub nie mam możliwości dołączenia zamykania z pilota
Zaraz, zaraz - o co chodzi w tym wytłuszczonym stwierdzeniu? Bo jeśli obecnie zamykasz/otwierasz auto kluczykiem i siada centralny, to znaczy że pada siłownik albo cuś, i pilot niczego tu nie zmieni.
Otóż sytuacja wygląda tak, iż przekręcając w lewo kluczyk w drzwiach kierowcy (zamykanie) wszystkie "pipki" w drzwiach reagują i samochód się zamyka - kierunkowskazy raz mrugają i zapala się czerwona dioda. Gdy cofam kluczyk lub go wyjmuję z zamka centralny znowu otwiera wszystkie drzwi. I tak bawię się po kilkanaście razy aż wreszcie się samochód zamknie lub też zamykam go ręcznie od drzwi tylnych pasażera wciskając "pipek" w drzwiach kierowcy i je zatrzaskuje. Stąd pomysł żeby zamykać samochód z pilota. Kiedyś wyjąłem bezpiecznik od centralnego pod maską i zamykałem samochód jakby w ogóle nie miał centralnego.
Masz prawdopodobnie uwalony stycznik w bębenku zamka.
Najlepiej wymontować (nie jest to proste) wyczyścić i sprawdzić, czy nic nie jest wygięte/krzywe itp.
Ja będę brał coś takiego. Montowałem mojemu ziomkowi w 620i i wszystko śmiga aż miło dlatego też jak najbardziej polecam. Scyzoryczek jak ta lala. Tylko do R600 nie dostaniesz nigdzie grota do scyzoryka jakbyś chciał sobie dorobić. Ziomek był u speca w Lesznie, który dorabia klucze i zrobił mu to swoimi sposobami, ale trzeba było dać chyba 70 PLN za sztukę, ale spisał się koleś na medal
Tylko do R600 nie dostaniesz nigdzie grota do scyzoryka jakbyś chciał sobie dorobić
Bo są to japońskie kluczyki, lewostronne bodajże. O taką surówkę bardzo trudno, a wręcz słyszałem, że nie produkują. Przerabiałem to w Accordzie i też klucznik dorabiał "po swojemu" i było drożej. Poza tym dorobić kluczyk można chyba tylko do R600 przed liftem. Po lifcie jest w nim immo.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 61 Skąd: Ryki/Piaseczno
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 11:10
Mayson napisał/a:
Poza tym dorobić kluczyk można chyba tylko do R600 przed liftem. Po lifcie jest w nim immo.
Jest w nim immo, ale ja nie miałem najmniejszego problemu z dorobieniem kluczyka. W pierwszym lepszym punkcie dorabiania kluczy kosztowało mnie to jakieś 120zł i działa
Panowie kupiłem to.. http://www.allegro.pl/ite...a_kierunki.html
przyszło.. i szok
Do czego te kabelki podłączyć? Podeślijcie jakiś prosty i zrozumiały dla totalnego laika sposób podłączenia tego do mojej centralki.
Wiem że to już dla Was fachowców może to być już męczące objaśnianie ale wole się upewnić niż coś wysadzić lub przepalić. Więc:
1. zworki zostawić tak jak na rysunku - (-) gniazdo polaryzacji i na blokadzie drzwi
2. czarny - czarny w samochodzie
3. czerwony - biało-czarny w samochodzie
4. niebieski - nie wiem gdzie może nigdzie
5. biały - zielono-czerwony w samochodzie
6. biało-czarny - zielono-czerwony w samochodzie
7. żółto-czarny - masa?? a może tez nigdzie?
No i nabroiłem...
cytuje "jeżeli chcesz aby podczas zamykania i otwierania migały kierunki podłącz pod zielono-niebieski i zielono-żółty" podłączyłem niebieski z dwoma jw. i... cale miasto mrugały mi wszystkie kierunkowskazy na skrzyżowaniach. Zwarcie zielono-niebieski i zielono-żółty powoduje mruganie kierunkowskazów jak awaryjne światła
Po drugie - może to wina powyższego ale kłódka w pilocie zamykała mi drzwi ale już przycisk do otwierania tylko powodował mruganie kierunków. Nie otwierał wozu. Dlaczego?
podłączyłem niebieski z dwoma jw. i... cale miasto mrugały mi wszystkie kierunkowskazy na skrzyżowaniach. Zwarcie zielono-niebieski i zielono-żółty powoduje mruganie kierunkowskazów jak awaryjne światła
No to odłącz Jeśli chciał byś aby przy zamykaniu i otwieraniu migały kierunki musisz pociągnąć kabelek gdzieś pod światła awaryjne Ja u siebie miałem oddzielnie na prawą i na lewą stronę w centralce więc nie miałem takiego problemu
sebaseba2 napisał/a:
Po drugie - może to wina powyższego ale kłódka w pilocie zamykała mi drzwi ale już przycisk do otwierania tylko powodował mruganie kierunków. Nie otwierał wozu. Dlaczego?
Zobacz czy na pewno do dobrego przewodu podłączyłeś. Jeśli do dobrego to po lifcie musi być coś inaczej. Ja bym poszukał przewodu w którym po podaniu masy siłowniki zareagują
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum