Forum Klubu ROVERki.pl :: [R ALL] Jak się kręci śrubą rzymską w rozpórce ? :P
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 15:16
[R ALL] Jak się kręci śrubą rzymską w rozpórce ? :P
Autor Wiadomość
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 22, 2010 12:03   [R ALL] Jak się kręci śrubą rzymską w rozpórce ? :P

Witam, mam w końcu rozpórkę i ma problem, bo jest ona w 2 częściach :P i posiada 3 miejsca na klucz, za chiny nie wiem jak ja mam to wrzucić na auto..

W ogóle czy na tym zdjęciu rozpórka jest dobrze czy na opak ?



tutaj mam filmik:

KLIKKKK

Jedyna nakrętka która się obecnie kręci to ta którą kręce
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 22, 2010 12:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 22, 2010 12:17   

memphisto napisał/a:
W ogóle czy na tym zdjęciu rozpórka jest dobrze czy na opak ?

widać że nie ma to znaczenia :wink:
nadal problem z rozpórką? który to już temat :lol:
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 22, 2010 12:43   

Luzujesz skrajne nakrętki, kręcisz środkową w celu rozparcia :mrgreen: następnie kontrujesz skrajnymi nakrętkami (jedna ma lewy gwint, druga prawy), co by się samo nie poluzowało :grin:
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 22, 2010 12:53   

a skąd mam wiedzieć, do jakiego poziomu "rozpychać" tą rozpórkę?

w instrukcji pisze, że należy uważać, bo 2,5Tony jestem w stanie podnieść kręcąc śrubą, i głupio, gdyby mi się buda rozwaliła :mrgreen:

w ogóle instrukcja ptaka warta, bo ani nie napisali jaką stroną ani skąd mam wiedzieć jak kręcić (tzn do jakiego momentu)

Po prostu aż się napnie i nie będzie luzów ?
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 22, 2010 12:55   

Tu sobie poczytaj:

http://www.motofakty.pl/a...awieszenia.html

Śrubę rzymską kręcisz do pierwszego większego oporu przy podniesionym aucie i tak zostawiasz (to cytat z jakiegoś forum).
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 22, 2010 13:13   

to teraz trzeba skołować drugi lewarek i majstrować :mrgreen:

w ogóle zmieniłem kapcie z 195/50 R15 na 185/60 R15 i auto chodzi o niebo lepiej (niestety felga gorzej wygląda na tym kapcioszku) ale komfort jazdy na duuży + :mrgreen:

a oponki zarzuciłem zimowe nokian wr g2 czy jakoś tak : ) na wiosne miałem toyo proxes t1r no i te nokiany dają większy komfort niż te toyo : ) aż żal rozpórkę zakładać :P

[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 14:13 ]
tylko lipa bo toyo mialy rant ochronny a te ni, i wszystkie podrapania rantów wyszły na światło dzienne :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Wszystkie] Zapieczona śruba.
Krzysi3k Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 38 Sob Mar 06, 2010 15:28
Krzysi3k
Brak nowych postów [2.0 TDi 105 KM w Hondzie Accord] - Nie odpala, roz. kręci
Jackob Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Kwi 13, 2010 13:45
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink