Przesunięty przez: maciej Czw Lis 18, 2010 09:29
[R620] Czy to koniec silnika ??
Autor
Wiadomość
dexter182
Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 9 Skąd: Lublin
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 08:28 [R620] Czy to koniec silnika ??
Typ : i Rodzaj silnika : benzyna Pojemnosc silnika : 2.0 Rok produkcji : 1996
Witam
W wakacje z holowałem kolegi samochód, i walnęła mi dość wysoko temperatura.
Teraz z kolei temperatura jest w porządku a woda mi się gotuje.
WTF !!????????????
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 00:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 08:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ADI-mistrzu
Pomógł: 254 razy Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 4437 Skąd: Legionowo Rover 45
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 08:32
Nieszczelność układu chłodniczego, nie trzyma ciśnienia.
Wymień korek w zbiorniczku wyrównawczym. Sprawdź także czy gdzieś Ci nie cieknie.
zuber84cool
Pomógł: 64 razy Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 899 Skąd: Zewsząd Rover 600
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 11:59
Wentylator się załącza? może czujnik temp. walnięty i przegrzałeś silnik, teraz wygląda na zapowietrzony układ, mogła pójść uszczelka pod głowicą i wywala płyn, może być też zacięty termostat ale to raczej mało prawdopodobne, wąż od chłodnicy napuchnięty? A może być po prostu tylko zapowietrzony układ, właśnie przez nieszczelność gdzieś na obiegu .
_________________JDM OPTION | Cultstyle.pl
dexter182
Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 9 Skąd: Lublin
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 12:02
dziś zauważyłem że wentylator nie chodzi, a korek od zbiorniczka tez jest nie szczelny bo aż z niego wywala pare jak jeżdżę z przyczepą.
zuber84cool
Pomógł: 64 razy Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 899 Skąd: Zewsząd Rover 600
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 12:04
No to po części masz już odpowiedź, wymień czujnik oraz korek i odpowietrz układ i zobaczymy co dalej .
Aha, sprawdź jeszcze sam wentylator zanim wymienisz czujnik, być może on padł.
_________________JDM OPTION | Cultstyle.pl
ArekL
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 429 Skąd: Legionowo
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 15:44
I bezpieczniki.
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
Mayson
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Gru 2001 Posty: 1115 Skąd: DE Rover 600
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 15:54
dexter182 napisał/a: a korek od zbiorniczka tez jest nie szczelny bo aż z niego wywala pare
Ale to jest chyba normalne - korek tak jest zrobiony, żeby upuszczać nadmiar ciśnienia z układu...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
sTERYD
Klubowicz
Pomógł: 1131 razy Dołączył: 19 Cze 2006 Posty: 10927 Skąd: ZGL / szczecin
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 07:33
ale nie do przesady. Musi utrzymywać niewielkie nadciśnienie, aby płyn nie gotował się przy 100 stopniach
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Mayson
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Gru 2001 Posty: 1115 Skąd: DE Rover 600
Wysłany: Pon Paź 25, 2010 10:18
sTERYD napisał/a: ale nie do przesady. Musi utrzymywać niewielkie nadciśnienie, aby płyn nie gotował się przy 100 stopniach
Ale kolega pisze, że woda mu się gotuje, czyli puszczanie pary z korka jest normalne...
dexter182 napisał/a: Teraz z kolei temperatura jest w porządku a woda mi się gotuje.
Przyczyna jest w tym, co koledzy napisali wcześniej - korek jest OK, jeśli czytać opis dexter182 .
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
dexter182
Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 9 Skąd: Lublin
Wysłany: Wto Paź 26, 2010 19:44
rurka co idzie do silnika jest gorąca, powrotna natomiast jest zimna więc chyba termostat ?
zuber84cool
Pomógł: 64 razy Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 899 Skąd: Zewsząd Rover 600
Wysłany: Wto Paź 26, 2010 20:34
dexter182 napisał/a: więc chyba termostat ?
możesz wyjąć i sprawdzić, dolny wąż się nagrzeje gdy termostat się otworzy przy temp. 78'C
_________________JDM OPTION | Cultstyle.pl