Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam po długiej przerwie...
, dzisiaj zgubiłem kluczyki od samochodu, zapasowych niestety brak, i wiadomo na czym polega problem, samochód został na parkingu.
Udało mi się rozebrać obudowę kierownicy i zdemontować włącznik od stacyjki, niestety pozostaje jeszcze immobiliser i blokada kierownicy.
Znalazłem kable wychodzące od immobilisera zwierające prace rozrusznika więc rozrusznik kręci.
Niestety samochód nie odpala, czy ktoś jest w stanie pomóc jak pominąć to ustrojstwo lub pościć na krótko, tak aby przynajmniej dojechac do domu ?
Druga sprawa to blokada kierownicy, jest jakis humanitarny sposób aby blokada pusciła ?
Proszę o pilną pomoc. [R75]
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 04, 2014 21:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bez kluczyka nie pojedziesz... komputer nie poda sygnałów na wtryski i nie odpalisz, gdyby dało się o tak ominąc immo to by go nie montowali bo po co... albo znajdziesz kluczyki, albo czeka Cię szukanie zestawu pestka immo, komputer ECU i moduł EWS
A jak dostałeś się do auta bez kluczyków? niehumanitarnie?
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Lip 04, 2014 21:59
Stacyjkę i inne wkładki da radę wymienić bez posiadania kluczyka, bo masz otwarte auto . Komputer, immo i resztę zabawek też można szybko ogarnąć.
[ Dodano: Pią Lip 04, 2014 22:59 ]
Za 300-400zł ogarniesz temat podmieniając kompa i wkładki. Nie wiem czy jest sens sie pozbywać immo i kombinowac, bo pewnie drożej wyjdzie. Odezwij sie na PW jak chcesz, posiadam to wszystko
Nie trudno wywalić immo z ECU
Problemem pozostaje stacyjka, chyba, że będziesz odpalał jak gangsterzy na filmach akcji
Nie bardzo widzę wyjście z sytuacji. Podobno są firmy, które na podstawie stacyjki potrafią dorobić grot. Wtedy nie pozostaje Ci nic innego jak dopisanie pestki do IMMO. Pestka, transponder musi być nowy i wtedy można to bez problemu zrobić.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 80 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Lip 05, 2014 07:07
Byle tylko odpalił, klucze zginęły w pracy więc podejrzewam ze kiedyś się znajdą. Z odpalaniem na "gangstera" jakoś bym przebiedował ten czas, rozrusznik juz kręci (zmostkowane kable za IMMO),reszty nie wiem... Pozostaje mi tylko to cholerne IMMO do oszukania i blokada kierownicy. Bo do pracy czymś trzeba jeździć.
Szkoda ze nigdzie nie ma forum "złodzieji samochodów"
Zrubo, zadzwoń gdzieś do ekspertów dorabiających klucze - otwierających samochody bez klucza i popytaj o kogoś z "bogatym doświadczeniem", w Częstochowie na pewno takich znajdziesz
kiedyś miałem problem dotyczący służbowej Corolli - przyjechał spec, który w VW Caravelle miał wszystko czego potrzeba do otworzenia i odpalenia auta, a do tego miał odpowiednią wiedzę na ten temat... i zrobił to w 5 minut, licząc z papierosem którego wypalił
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 80 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob Lip 05, 2014 08:24
komarek, chyba bede musiał podejsc do tego w ten sposób i sie porozglądać. Grzebie w Rave ale nic konkretnego nie widze, z zawodu jestem elektronikiem ale nie z branzy samochodowej, boje sie zwierać kolejne kable w strachu przed uszkodzeniem I/O CPU bądz samego IMMO. Mimo to i tak pozostaje blokada kierownicy... a nie chce jej zerwać siłą
W/g mojej skromnej wiedzy na temat immo, musisz go najpierw przeprogramować w ECU. Potem odciąć przewód od IMMO. Ew. montujesz w ECU emulator. Na zwarcia uważaj, bo możesz posłać w piach inne moduły w samochodzie.
Masz pół biedy, bo masz otwarte auto.
Masz dwa wyjścia z tej sytuacji:
1. kupujesz cały zestaw (EWS (immo), ECU (komputer silnika), kluczyk (grot+transponder) i stacyjka oraz bębenek do drzwi/klapy bagażnika. Do pełni szczęścia brakuje Ci zatem BCU (moduł komfortu) oraz elektroniki pilota. Dobrze byłoby gdyby BCU było od diesla z podobnym jak Twoje wyposażenie. Głównie chodzi o alarm, syrenkę i spryskiwacze reflektorów. Potem już tylko wizyta u kogoś kto dysponuje T4 i masz zaprogramowane wszystko jak było
2. Dorabiasz grot do zamka/stacyjki na podstawie zamka. Zakupujesz to co napisał longer86.
lub
2b. Kontaktujesz się z dzieju i może uda się zaprogramować pod Twojego EWS'a nowy transponder, który pozwoli uruchomić auto. Teoretycznie, jeśli wysłałbyś mi swój EWS oraz dorobiony kluczyk, mógłbym Ci w elektronicznym zakresie całego zamieszania.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam.Mam następujące pytanie: czy można w Roverze 75 wyjąć z kluczyka (pilota) immo i zamontować go na stałe gdzieś w pierścieniu przy stacyjce? Chodzi o to, że posiadam jeden kluczyk oryginalny, dokupiłem na allegro obudowę z surowym grotem i dorobiłem ten grot wg oryginału.Mam więc możliwość otwarcia drzwi i odblokowanie kierownicy w razie zagubienia oryginalnego klucza.Gdyby immo był na stałe w pobliżu czytnika to mógłbym odpalać auto tym kluczem dorobionym jak również zamykać i otwierać drzwi.A oryginalny z pilotem leżałby sobie w domu jako zapas.
Czy dobrze kombinuję ? Oczywiście nie działał by alarm i musiałbym ręcznie otwierać i zamykać auto ale to dla mnie nie problem.
Proszę o sugestie..........
Gość, który mi dorabiał grot twierdził że niektóre samochody mają nawet specjalne miejsce przy tych pierścieniach w stacyjce na włożenie immo.
Będąc w posiadaniu swojego EWS'a możesz bez przeszkód dopisać nowy transponder do swojego drugiego kluczyka. Wtedy będziesz miał dwa komplety i tylko jeden z możliwością otwierania drzwi zdalnego jak rozumiem?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
EWS - Immobiliser - który sparowany jest z Twoim komputerem silnika. Obsługuje on pętle przy kierownicy, która sczytuje dane z transpondera (kostka czarna umieszczona w obudowie kluczyka). Umiejscowiony z lewej strony za wykładziną na wysokości pedałów.
Kluczyk masz bez elektroniki, ale to nie przeszkadza w otwarciu samochodu (jeśli masz zamek europejski, sprawny) i uruchomieniu auta.
Żeby wykonać dopisanie transpondera do auta, należy kupić kostkę i zaprogramować ją/dopisać do EWS'a. Może to zrobić T4 jak się nie mylę, ale na pewno można zrobić dedykowanymi interfejsami do BMW Dopisać używany transponder teortycznie można, ale trzeba znać hasło z jego macierzystego EWS'a. Osobiście nie udało mi się dopisać używki, ale nowy - bez najmniejszego problemu
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum