Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Liczę na pomoc w związku z brakiem odpowiedniej wiedzy
Po rozsypce silnika jestem zmuszony kupić nowy, w związku z tym mam kilka pytań które mogą się przydać również innym osobom z takimi problemami niezależnie od rodzaju i pojemności silnika
1. Jaką mam możliwość ustalenia stanu faktycznego takiej gołej części?
Większość silników np na allegro jest już wymontowana, hamowni silnikowej niemogę nigdzie znaleźć np w warszawie. Czy jest jakaś możliwość przybliżonej weryfikacji opisu sprzedawcy np po jakimś numerze silnika
2. Jak osoby które dokonywały takiego zakupu rozwiązywały problem gwarancji, lub jakie są wasze propozycjew do rozwiązania tego problemu przy zakupie np od człowieka mieszkającego ponad 500 km od ciebie ?
obawa że kupię bubel,
3. cena proponowana a realna
Dlaczego jest takie zróznicowanie cen miedzy 800 - a 2400
i niech nikt nie piszę że podaż krztałtuje cenę
4.Czy są jakieś prawne następstwa muszę rejestrować w urzędzie że silnik został zmieniony ( nawet nie mam swojego dowodu rejestracyjnego żeby sprawdzić czy tam ?widnieje bo jest u mechanika)?
5. tu osobiste pytanie czy do mojego roverka 25 sdi 2.0 2001 będzie pasować każdy silnik 2.0
czy może są jakieś serie które nie pasują jak tak to jakie.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc
a admina przepraszam jeśli popełniłem jakąś gafę
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 26, 2010 11:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dlaczego jest takie zróznicowanie cen miedzy 800 - a 2400
i niech nikt nie piszę że podaż krztałtuje cenę
Bo niektórzy przeginają z cenami, i może tez zależy czy dają gwarancje czy nie na silnik. Ale każdy niech sobie cenne ustala, nikt nie musi tego kupic. Uważam ze ta nasze silniki Diesla są góra do 1.000 warte nie więcej.
amaku1 napisał/a:
5. tu osobiste pytanie czy do mojego roverka 25 sdi 2.0 2001 będzie pasować każdy silnik 2.0
czy może są jakieś serie które nie pasują jak tak to jakie.
Pasuje każdy silnik z Rover 220/420/620 oraz 25/45 i MG ZR/ZS
Ale kup sobie bez osprzętu silnik i zamontuj swój bo to w sumie jedyna jest różnica, sam blok silnika jest taki sam
amaku1 napisał/a:
4.Czy są jakieś prawne następstwa muszę rejestrować w urzędzie że silnik został zmieniony ( nawet nie mam swojego dowodu rejestracyjnego żeby sprawdzić czy tam ?widnieje bo jest u mechanika)?
Nie ma, to jest cześć eksploatacyjna.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum