Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 55 Skąd: kraków
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 15:54 [rover 400] Przełącznik wycieraczek.....
Witam
Nie działa mi spryskiwanie szyb,tzn manetka do wycieraczek działa 1,2 bieg ,natomiast nie działa spryskiwanie.Jako że poprzedni właściciel coś mówił o silniczku ze nie chodzil i wymienial rozpoczołem od tego ,niestety podmiana silniczka nic nie dała i mam podejrzenia względem tej manetki szczególnie że chodzi dziwnie lekko.Tutaj moje pytanie czy manetka bedzie pasowala od hondy civic ,ew rovera 45?Oczywiście sedan bo wiadomo hatchback mam z tyłu wycieraczke.Czy ta wajcha w wersji od ,,anglika'' bedzie taka sama i bedzie pasować?W końcu pytanie czy da sie to wymienić bez ściągania kierownicy?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 15:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Proszę http://www.roverki.pl/article.php?sid=454 .
Zwróć również uwagę na mój komentarz pod artykułem. Ja mam włożoną od hatchbacka, bo ciężko było dostać od sedana, ale w niczym to nie przeszkadza.
W końcu pytanie czy da sie to wymienić bez ściągania kierownicy?
Ja u siebie wyjąłem i włożyłem przełącznik od świateł bez zdejmowania kierownicy - potrzeba troszkę cierpliwości i umiejętności ale idzie to zrobić. Myślę, że z przełącznikiem wycieraczek też może się udać. Na początku go wyciągnij, rozbierz i przeczyść wszystkie styki - u mnie pomogło.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zwróciłem ,aczkolwiek oczko niżej pod tobą ktoś pisał ,jest jeszcze jakiś problem ,pomimo odkrecenia śrubek ,dlatego pytam.
Ja mam włożoną od hatchbacka, bo ciężko było dostać od sedana, ale w niczym to nie przeszkadza.
Bardzo cenna informacja ,szukalem od sedana ,aczkolwiek jest ich jak na lekarstwo ,rozumiem wiec że styki itp pasują ,a poza opisem na przelaczniku dotyczącym tylnej wycieraczki różnicy nie ma?
Swoja drogą zastanawia mnie ,czy tylko u mnie nie ma gumki osłaniającej ten przełącznik ,czy takie rozwiązanie,nawet w oplu miałem takiego gumowego ,,kondona'' który osłaniał ten przełącznik przed wpadaniem tam wszelkiego syfu.
Czy bedzie pasował od anglika?
P.S Dodatkowe pytanie ,czy odłaczać akumulator przy wymianie tego przelacznika i czy nic sie nie rozkoduje?Nie mam kodu do immo,a pilot działa tak sobie Swoją drogą akumulator siada i tak czy tak bede go odłaczał ,trzeba zachować jakieś procedury ,bawić sie w podtrzymanie?czy normalnie wymienić.
Pasuje od HB bez problemu. Akumulator chyba lepiej odłączyć przy tym grzebaniu.
Z odłączeniem akumulatora nie ma problemu o ile pilot działa, ponieważ trzeba go później zsynchronizować. Co to znaczy, że działa tak sobie? Bateria jest wymienialna
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 55 Skąd: kraków
Wysłany: Sro Mar 03, 2010 09:51
Wole kod od immo miec zczytany,najpierw a dopiero pozniej bede odlaczal akumulator zebym nie został z ręką w nocniku.A co do wymiany bateri to mam za wielkie łapy na takie zabawy ,wiec jak facet bedzie odczytywał kod ,to od razu bateryjke dam mu do wymiany i drugiego pilota do ustawienia(płynie już do mnie z UK ).
Myślę, że z przełącznikiem wycieraczek też może się udać. Na początku go wyciągnij, rozbierz i przeczyść wszystkie styki - u mnie pomogło.
Obawiam się, że raczej będzie ułamana końcówka dźwigni, która odpowiada za załączenie pompki. W moim przypadku żadne klejenie i inne sztukowanie nie pomogło, jedynie wymiana przełącznika na sprawny załatwiła temat
BTW - IMO od R200 też powinno pasować, ale lepiej się upewnij jeszcze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum